als nieuwe ondernemer wil ik graag jullie advies over het volgende:
om mijn onderneming te starten en naar verwachting winst te gaan draaien, heb ik een startkapitaal nodig van ongeveer 150.00 euro. Ik heb een geldschieter die bereid is dit vrij te geven echter hiervoor wil hij een bepaald percentage van de aandelen in de onderneming.
Nu is mijn vraag wat is jullie advies qua verdeling??? Hij fungeert enkel als geldschieter, operationeel zal ik zelf verder alles regelen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Viking12
Viking12
Hi,
als nieuwe ondernemer wil ik graag jullie advies over het volgende:
om mijn onderneming te starten en naar verwachting winst te gaan draaien, heb ik een startkapitaal nodig van ongeveer 150.00 euro. Ik heb een geldschieter die bereid is dit vrij te geven echter hiervoor wil hij een bepaald percentage van de aandelen in de onderneming.
Nu is mijn vraag wat is jullie advies qua verdeling??? Hij fungeert enkel als geldschieter, operationeel zal ik zelf verder alles regelen.
Erg bedankt!!!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/28847-vanwege-financiering-aandeelhouder/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag