Ga naar inhoud

onjuiste factuur gestuurd, hoe los ik dit op

Geplaatst:

MartineH

Onlangs heb ik een klant een herinnering gestuurd voor een bepaalde factuur. Een deel van die factuur heeft hij al betaald, dus op de herinnering heb ik de delen die betaald zijn aangemerkt en heb er een nieuw te betalen totaalbedrag van gemaakt.

Echter ik ben niet goed bij de les geweest en heb een fout gemaakt: 2 onderdelen heb ik aangemerkt als betaald (en in mindering gebracht) terwijl nu blijkt dat de klant deze onderdelen niet heeft betaald.

Hoe kan ik dit administratief correct verwerken voor de klant en mijzelf?

 

(het is een slecht betalende klant, die telkens delen betaald, waardoor het overzicht soms lastig te hanteren is).

 

Alvast hartelijk dank voor uw reactie!

Groet,

Martine

 

 

Featured Replies

Geplaatst:

Roel J

Daar is administratief niets aan te corrigeren, een herinnering is geen financieel document die aan vormvereisten moet voldoen zoals een factuur. Gewoon een nieuwe herinnering sturen met de juiste bedragen.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.