Voel me altijd een klein beetje schuldig om meteen iets te vragen, zonder wat terug te hebben geven.
Misschien mag ik me beter voelen als ik aangeef dat ik al geruime tijd heb besteed aan dit zeer interessante forum?
En het heb aanbevolen bij vrienden en kennissen? :) ;)
Goed, over tot mijn eerste vraag:
Mijn huurcontract is net afgelopen. Heb een jaar lang op het Damrak gezeten in Amsterdam.
Nu heb ik aan het begin een 2 maanden borg betaald en daarnaast E 350,- voor een electronisch passlot welke al in de unit zat.
Er is mij toen mondeling verteld dat de borg én het passlot na het huurcontract weer terug wordt betaald.
In het huurcontract staat alleen iets over de borg, maar niks over het passlot. Hier heb ik overigens wel een factuur van.
Misschien voel je hem al aankomen...
Momenteel wordt er door een andere verhuurder - in de tussentijd tussentijd is er een ander bedrijf de verhuurder geworden - moeilijk gedaan over het passlot.
Nu vraag ik me af ik hier nog bepaalde rechten heb? en wat die eventueel zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Feisal
Feisal
Hallo mensen van Higherlevel,
Voel me altijd een klein beetje schuldig om meteen iets te vragen, zonder wat terug te hebben geven.
Misschien mag ik me beter voelen als ik aangeef dat ik al geruime tijd heb besteed aan dit zeer interessante forum?
En het heb aanbevolen bij vrienden en kennissen? :) ;)
Goed, over tot mijn eerste vraag:
Mijn huurcontract is net afgelopen. Heb een jaar lang op het Damrak gezeten in Amsterdam.
Nu heb ik aan het begin een 2 maanden borg betaald en daarnaast E 350,- voor een electronisch passlot welke al in de unit zat.
Er is mij toen mondeling verteld dat de borg én het passlot na het huurcontract weer terug wordt betaald.
In het huurcontract staat alleen iets over de borg, maar niks over het passlot. Hier heb ik overigens wel een factuur van.
Misschien voel je hem al aankomen...
Momenteel wordt er door een andere verhuurder - in de tussentijd tussentijd is er een ander bedrijf de verhuurder geworden - moeilijk gedaan over het passlot.
Nu vraag ik me af ik hier nog bepaalde rechten heb? en wat die eventueel zijn.
Is er iemand met ervaring in dit soort zaken?
Alvast bedankt voor de aandacht!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29232-electronisch-passlot-aan-moeten-schaffen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag