Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Koptekst, voettekst... dan blijft er niet heel veel ruimte over voor tekst, wel meer pagina's.

Daarnaast vermoed ik dat het in het opbergen minder prettig is (in een A4 map).

Wat is de reden om het te doen? Opvallen? Is het contract daar niet een wat 'te laat' document voor?

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

• 0

Hoe kleiner het formaat, hoe meer je pagina's je nodig hebt tenzij het slechts een klein contractje betreft met weinig tekst. Misschien leuk maar vrij onhandig. Ik zou mij inderdaad niet gaan onderscheiden met een contract, doe het dan bij de offerte ofzo.

• 0

Ik zie het al voor me een leuk geinig papiertje met een roze strikje omdat het je ordner zo gezellig opfleurt.. brrrr.. :-\

Sorry, ik maak het misschien een beetje belachelijk maar een contract is een "saai" juridisch en formeel document wat de onderlinge rechten en plichten weergeeft. En het moet vooral een saai formeel document blijven. Het is vaak al lastig genoeg om de afspraken ondubbelzinnig vast te leggen en ik zie geen enkele toegevoegde waarde je hierop te onderscheiden, bij de meeste bedrijven verdwijnt het contract in een ordner om er niet meer uit te komen totdat ze gaan opzeggen.

Waarom wil je je met je contract onderscheiden? Welk voordeel denk je hiermee te behalen?

• 0

bedankt voor jullie reacties en het lijkt me duidelijk dat dit niet zo'n goed idee is.

van mij mag er een slotje op...

Goed plan al ben ik nog wel nieuwsgierig naar de beweegreden om contracten op A5 te gaan doen... :P

Organize your business online - www.xsdesktop.nl | CRM, case tracking, projecten, factureren, boekhouding en meer...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar