Mijn webshop heeft tot nu toe gebruik gemaakt van Parcelware van TNT voor bestellingen binnen NL en van Fedex voor bestellingen binnen Europa en importzendingen uit de USA.
Helaas heeft fedex besloten om gezien de grootte van onze shop (tussen de 200 en 500 pakketten per jaar) onze tarieven aan te passen en met ongeveer 40 procent te verhogen.
In het verleden heb ik zeer slechte ervaringen gehad met internationale verzendingen via TNT (tracktrace welke niet werkt in bepaalde landen, pakketten die nooit aankomen en geen heldere kostenstructuur via parcelware) en ik wil dus eigenlijk enkel van TNT gebruik blijven maken voor zendingen binnen NL.
Ik ben nu dus op zoek naar een goede pakketzender met aantrekkelijke tarieven en gezien de hoeveelheid webshophouders op dit forum vermoedde ik dat er misschien wel mensen waren met praktijkervaring.
Enkele gegevens over onze webshop:
- Int. ong. 200 pakketten per jaar.
- Verzending door heel Europa
- Waarde zendingen varierend van 25 tot 2500 euro
- Grootte zendingen meestal pakketten van ong. 10*60*30 cm
- Gewicht zendingen tussen 0.5 en 6 kg
- prioriteit ligt niet op snelheid echter wel op goede bezorging en mogelijkheid tot handtekening voor ontvangst ivm frauderisico.
Ik hoop dat jullie goede tips hebben.
Klaas
p.s. ik heb uiteraard de zoekfunctie gebruikt echter kon ik hier weinig specifieke ervaringen vinden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
klaas123
klaas123
Mijn webshop heeft tot nu toe gebruik gemaakt van Parcelware van TNT voor bestellingen binnen NL en van Fedex voor bestellingen binnen Europa en importzendingen uit de USA.
Helaas heeft fedex besloten om gezien de grootte van onze shop (tussen de 200 en 500 pakketten per jaar) onze tarieven aan te passen en met ongeveer 40 procent te verhogen.
In het verleden heb ik zeer slechte ervaringen gehad met internationale verzendingen via TNT (tracktrace welke niet werkt in bepaalde landen, pakketten die nooit aankomen en geen heldere kostenstructuur via parcelware) en ik wil dus eigenlijk enkel van TNT gebruik blijven maken voor zendingen binnen NL.
Ik ben nu dus op zoek naar een goede pakketzender met aantrekkelijke tarieven en gezien de hoeveelheid webshophouders op dit forum vermoedde ik dat er misschien wel mensen waren met praktijkervaring.
Enkele gegevens over onze webshop:
- Int. ong. 200 pakketten per jaar.
- Verzending door heel Europa
- Waarde zendingen varierend van 25 tot 2500 euro
- Grootte zendingen meestal pakketten van ong. 10*60*30 cm
- Gewicht zendingen tussen 0.5 en 6 kg
- prioriteit ligt niet op snelheid echter wel op goede bezorging en mogelijkheid tot handtekening voor ontvangst ivm frauderisico.
Ik hoop dat jullie goede tips hebben.
Klaas
p.s. ik heb uiteraard de zoekfunctie gebruikt echter kon ik hier weinig specifieke ervaringen vinden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29524-fedex-wordt-duurder-wat-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag