Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
maandag
Er is mij gevraagd om het commerciële gedeelte van een nieuwe BV te gaan doen. De ideeën van deze zijn niet door mijzelf bedacht. Het idee is bedacht door twee andere dames, beide dames hebben echter niet veel tijd.
Ik wil nu een voorstel gaan doen voor het verkrijgen van aandelen door veel tijd te investeren, de opties heb ik als volgt uitgedacht:
Optie 1: Salaris €45000, Aandelen: 4,9%, Opties: huidige waarde aandelen 20%, Bruto Winstdeling 25%
Optie 2: Salaris €60000,- Aandelen: - , Opties: huidige waarde aandelen 20%, Bruto Winstdeling 10%
Optie 3: Salaris €35000,- Aandelen: 10% na 6 maanden, mits behaalde targets, 33,3% na 12 maanden, mits behaalde targets, Opties: - , Bruto winstdeling: -
Optie 4: Salaris €13000,- Aandelen: 33,3% (mits vastgesteld dividend als mogelijk eindejaar), Opties: - , Bruto Winstdeling: -
Welke optie zouden jullie doen en vooral, waarom?
En weten jullie nog meer opties?
Ik hoop van jullie te horen
Elise