Ik heb ergens ook al zoiets op het forum zien staan... Maar ik kan het niet meer vinden... Sorry..
Maar deze info kan ik jullie niet onthouden ;D
Iedereen gebruikt wel een pc deze dagen... Iedereen weet hoe duur software is/kan zijn... Bijna iedereen gebruikt Microsoft office... Hardstikke duur (Want je wil het natuurlijk zo legaal mogelijk doen).
Na een kleine zoektocht kwam ik hetvolgende tegen:
Openoffice!
Dit is een opensource product! Te gebruiken voor alles wat je maken wilt! En dan het beste: HET IS GRATIS!!! :o
Openoffice kan hetzelfde lezen EN schrijven als:
Word, Excel en powerpoint.
Het enige wat er niet inzit is een mail programma zoals outlook... Maar die zijn er ook zat te vinden op inet
Er zit een HTML editor(tje) bij
En je kan exporteren naar PDF bestanden! Allemaal in 1 programma!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NetFast.nl
NetFast.nl
Ik heb ergens ook al zoiets op het forum zien staan... Maar ik kan het niet meer vinden... Sorry..
Maar deze info kan ik jullie niet onthouden ;D
Iedereen gebruikt wel een pc deze dagen... Iedereen weet hoe duur software is/kan zijn... Bijna iedereen gebruikt Microsoft office... Hardstikke duur (Want je wil het natuurlijk zo legaal mogelijk doen).
Na een kleine zoektocht kwam ik hetvolgende tegen:
Openoffice!
Dit is een opensource product! Te gebruiken voor alles wat je maken wilt! En dan het beste: HET IS GRATIS!!! :o
Openoffice kan hetzelfde lezen EN schrijven als:
Word, Excel en powerpoint.
Het enige wat er niet inzit is een mail programma zoals outlook... Maar die zijn er ook zat te vinden op inet
Er zit een HTML editor(tje) bij
En je kan exporteren naar PDF bestanden! Allemaal in 1 programma!
http://www.openoffice.org (Download van ongeveer 65 mb)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/2966-prijsbewuste-software/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag