Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
michaelb
michaelb
Ik volg de forum al een tijdje en heb nu zelf een vraag / c.q. mening.
Ik werk inmiddels al meer dan 2 jaar als zzp-er in de ICT. (detachering)
Daarnaast heb ik ook kleine klanten (MKB) waarvan ik het beheer doe. (weinig klanten)
Afgelopen 2 jaar ben ik fulltime bezig geweest met detachering.
Voor aankomend jaar ben ik het eerste kwartaal verzekerd van werk.
Uiteindelijk wil ik uit de detachering stappen en de overstap maken naar het MKB.
Dus meerdere klanten bedienen.
Ik ben daar uiteraard al meebezig en maak o.a. ook reclame.
Helaas lukt het me niet om meer klanten te werven. De bestaande klanten zijn zeer tevreden.
Ik denk zelf dat het komt omdat ik vanuit huis werk. Mijn bedrijf adres is dus mijn huis adres.
Ik zie wel dat mensen op mijn contact pagina klikken maar denk dat ze dan afhaken als ze zien
dat het een privé adres is. Staalt dus geen professionaliteit uit.
Nu denk ik erover om volgend jaar een kantoorpand te huren. Uiteraard klein van opzet.
Aangezien ik meer dan 2 jaar fulltime werk heb gehad kan ik dat veroorloven. Alleen
nu mijn vraag. Zal dat extra klanten opleveren?
Heeft iemand meer klanten gekregen nadat men een kantoorpand heeft betrokken.
Ben benieuwd naar de reacties.
Parte-ICT . Voor ICT beheer, en clouddiensten zoals: Hosted Exchange, Hosted Desktop. Gericht op het MKB
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/29872-meer-klanten-door-een-kantoorpand-te-betrekken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag