Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jewelsfromabove
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid! Zoveel ondernemers, zoveel verschillende achtergronden.
Wat was jouw motivatie om voor jezelf te beginnen? En voor de mensen die al langere tijd ondernemer zijn, is dat vandaag de dag nog je motivatie?
Zelf vind ik het verschrikkelijk om onder een baas te werken. Ik wil creatief bezig zijn en vooral hard werken (niet dat een baas daar tegen is ;D) Maar ik wil daar zelf resultaten van zien. Ik wil ondernemend bezig zijn, plannen maken, bijstellen, uitvoeren etc. De vrijheid en de uitdaging zijn mijn motivatie!
En bij jou?
Jewels from Above - Handgemaakte sieraden van oa. Swarovski Crystal en echt zilver www.jewelsfromabove.nl