• 0

Hoe nu verder.

-Mijn website is online, (nog niet af maar wel online)

-emailadres voor bedrijf is aangemaakt

-logo is ontworpen

- visitekaartjes zijn in de maak

-Contactpersonen/bedrijven zijn benaderd incl afspraken

-financiering is al geregeld (eigen geld + sponsoren)

- postbus is aangevraagd

 

 

Het is misschien een hele stomme vraag maar..

Welke stap is nu het beste om te zetten?

 

-KvK inschrijven + belastingdienst aanmelden

-zakelijke rekening openen?

-administratie/boekhouding 'opzetten'

 

of moet ik nu mezelf gaan richting op klanten werving enkel?

het is toch beter als alles is geregeld, dat zodra ik een klant heb, dit in ene goed kan afhandelen?

 

Ik hoop dat iemand me kan helpen..

 

Fijne avond, groet

 

Adrienne

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

het is een combinatie van excursie verkoop / acoomodatie verkoop / transport verkoop etc.

je moet het zien als een personal assistent van toeristen die naar amsterdam komen,

ik help ze met alles wat ze maar willen, geen gekke dingen denken haha ;)

maar ik wil alles voor ze regelen.

 

ik werk zelf ook in het toerisme en in de hotellerie, ik weet dus wat de gasten willen en heb mn connecties

en kanalen om ze hier bij te helpen

 

snap je??

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

Beste Wouter,

Inschrijving kvk + belastingdienst, zakelijke rekening.

kan ik nu dus gewoon gaan doen..?

 

Ik heb namelijk voor veel dingen een kvk nummer nodig, vandaar dat ik deze het liefst vanavond nog op de bus doe.

Ik wil graag verder haha :)

 

dankjewel voor je advies!

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

Inschrijving KVK kan je nu al doen. Morgen langs gaan, een kwartier later heb je je KVK nummer. Op de site van KVK kan je zien welke documenten je eventueel mee zou moeten nemen, meestal wat legitmatie, bankafschrift en dergelijk.

Je kan je daarna aanmelden bij de Belastingdienst en een zakelijke rekening openen. Dat zijn allemaal zaken die je direct kan doen voordat je ook nog maar iets hebt uitgevoerd voor je bedrijf :)

Link naar reactie
  • 0

stomme vraag maar, mn eigen bankafschrift neem ik aan..?

ik heb nog geen zakelijke rekening..

 

dan weet ik nu al wat ik morgen allemaal ga doen :)

Corporate Sales Insider

 

Stel: U bent opzoek naar hotelovernachtingen voor het bedrijf of u heeft een externe vergaderlocatie nodig voor een training of workshop. Ik wil u dan vragen om contact met mij op te nemen Ik ga dan opzoek in de desbetreffende regio naar een geschikte locatie voor u.

Link naar reactie
  • 0

Bankafschrift heb je niet nodig hoor bij de kamer van koophandel.

 

Kvk inschrijving en aanmelding belastingdienst gebeurd in 1x. Sinds 1 december krijg je van de kvk ook gelijk je BTWnummer mee die dan binnen 2 week bevestigd word door de belastingdienst.

 

kijk even op http://www.kvk.nl/bedrijf_starten/ en het is je snel duidelijk

 

je hebt nodig voor eenmanszaak:

- Legitmatiebewijs (paspoort of rijbewijs)

- Inschrijfformulier

 

Bij de kvk stellen ze je voor de aanmelding bij de belastingdienst ook nog een aantal vragen over de omzet en het aantal klanten dat je verwacht. Het is handig om of je ondernemingsplan mee te nemen (als het daar in staat) of het formulier voorbereiding gemeenschappelijke inschrijving alvast in te vullen.

 

Ik heb me een week of 2 geleden ingeschreven en stond inderdaad binnen 15 minuten weer buiten met kvk nummer en btw nummer. En 46 euro armer want de inschrijving moet meteen betaald worden.

 

Een zakelijke rekening duurt langer ;D

en daarvoor kun je het beste gewoon even bij je eigen bank informeren naar een starterspakket. de meeste banken bieden het 1e jaar een voordelig startpakket aan voor. Ik heb me gewoon online aangemeld bij mijn eigen bank (abn amro) omdat ik geen financiering nodig heb en alleen een zakelijke rekening wil om alles gescheiden te houden leek me mijn eigen bank wel zo praktisch. Starters pakket bij ABN AMRO is 1,95 per maand en 1e jaar gratis internetbankieren en betalingsverkeer. vanaf 2 jaar is internetbankieren 5 euro per maand en betaal je per transactie een paar cent. De meeste grote banken hebben vergelijkbare (staters)pakketten voor ondernemers.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 204 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.