Ik wil heel HEEL graag een webshop beginnen met luxespullen voor honden.
Ik heb na enig online onderzoek gemerkt dat dit echter een populair produkt is, en weet niet goed hoe ik me kan onderscheiden van de vele concurrenten. Ik wil een paar extra's introduceren zoals een goede dienst na verkoop, een mailtje op de verjaardag van het huisdier, een extra geschenkje voor de eigenaar van de hond bij grote bestellingen, fotowedstrijden, enz... Maar hoe kan ik mij op voorhand al differencieren? Voor ik die vaste klanten heb? En heeft dit kans op slagen? ik ben namelijk begonnen met een globaal businessplan op te stellen. Alle reacties welkom!
ps: er was deze winter heel veel vraag naar schoentjes voor honden, en helemaal geen aanbod on onze regio! ik wil dit dus zeker aanprijzen in mijn shop.
Stephanie
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
online onderzoek concurrentie, klanten dierenwinkels aangesproken over de vraag naar spullen voor hun huisdier, idee globaal op papier gezet
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
slagen in mijn opzet:. het maken als startende ondernemer. als alleenstaande moeder tonen dat ik een eigen bedrijf met succes kan runnen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
extra service na verkoop, het praktische met het esthetische combineren voor hondenliefhebbers
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
is dit een haalbaar idee? als dromerig type wil ik graag van nuchtere ondernemers weten of mijn droom realistisch is
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Steph-Organize
Steph-Organize
Omschrijving van je concept:
beste levelers,
ik weet niet of ik bij de juiste topic ben...
Ik wil heel HEEL graag een webshop beginnen met luxespullen voor honden.
Ik heb na enig online onderzoek gemerkt dat dit echter een populair produkt is, en weet niet goed hoe ik me kan onderscheiden van de vele concurrenten. Ik wil een paar extra's introduceren zoals een goede dienst na verkoop, een mailtje op de verjaardag van het huisdier, een extra geschenkje voor de eigenaar van de hond bij grote bestellingen, fotowedstrijden, enz... Maar hoe kan ik mij op voorhand al differencieren? Voor ik die vaste klanten heb? En heeft dit kans op slagen? ik ben namelijk begonnen met een globaal businessplan op te stellen. Alle reacties welkom!
ps: er was deze winter heel veel vraag naar schoentjes voor honden, en helemaal geen aanbod on onze regio! ik wil dit dus zeker aanprijzen in mijn shop.
Stephanie
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
online onderzoek concurrentie, klanten dierenwinkels aangesproken over de vraag naar spullen voor hun huisdier, idee globaal op papier gezet
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
slagen in mijn opzet:. het maken als startende ondernemer. als alleenstaande moeder tonen dat ik een eigen bedrijf met succes kan runnen.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
extra service na verkoop, het praktische met het esthetische combineren voor hondenliefhebbers
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
is dit een haalbaar idee? als dromerig type wil ik graag van nuchtere ondernemers weten of mijn droom realistisch is
**Stephanie**
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30098-webwinkel-hondenaccessoires/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag