Sinds enkele weken werk ik als freelancer op lokatie bij de opdrachtgever. Voor de lunch maak ik gebruik van de faciliteiten van het bedrijfsrestaurant. Kosten zijn ongeveer 3 euro per dag aan lunch (afhankelijk van wat ik neem natuurlijk).
Mijn vraag is of die kosten zakelijk kunnen worden geboekt of dat ik dat prive moet betalen. En kan ik de btw terugvorderen op die lunchkosten?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
fvddungen
fvddungen
Hallo,
Sinds enkele weken werk ik als freelancer op lokatie bij de opdrachtgever. Voor de lunch maak ik gebruik van de faciliteiten van het bedrijfsrestaurant. Kosten zijn ongeveer 3 euro per dag aan lunch (afhankelijk van wat ik neem natuurlijk).
Mijn vraag is of die kosten zakelijk kunnen worden geboekt of dat ik dat prive moet betalen. En kan ik de btw terugvorderen op die lunchkosten?
Alvast bedankt voor het antwoord
Zelfstandige loonslaaf
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30112-lunchkosten-zakelijk-of-prive/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag