• 0

Foutje in BTW aangifte 2010 herstellen. Hoe?

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

@Joost.

 

Ben jij bekend met termijnen waarbinnen de fiscus moet reageren op suppleties? Ik heb op 21 januari een suppletie ingediend, maar tot op heden niets gehoord. Volgens de belastingtelefoon is het 'in behandeling' maar dat zegt naar mijn ervaring niet zo veel.

 

Je begrijpt dat ik natuurlijk niets liever wil dan de fiscus snel betalen. Die organisatie heeft het ook niet zo breed :P

 

Link naar reactie
  • 0

Ik had hem digitaal ingezonden.

 

De afhandeling van de kwartaal BTW-aangifte is in mijn beleving erg strak (binnen enkele dagen een acceptgiro op de mat), terwijl de afhandeling van de suppletie er kennelijk "ouderwets" aan toe gaat. Als ik John begrijp wordt de suppletie elders behandeld. Wat daar nu de filosofie achter is? Liggen suppleties op een of andere manier gevoeliger?

 

Link naar reactie
  • 0

Dag Wilco,

 

uit de berichten die ik hoor is de Belastingdienst weer eens aan het reoganiseren en dat is nu nodig omdat van de 30.000 belastingambtenaren, er 5.000 weg moeten worden bezuinigd van Rutte en co. Deze reorganisatie lijkt me wel efficiënt voor de staat; zelfde soort werk op één plaats, maar voor ondernemend NL is dit minder. De afhandeling duurt langer en een telefoontje levert niets op omdat geen ambtenaar je kan vertellen in welke stapel je suppletie ligt.

 

groet,

 

John

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 70 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.