vakantie kriebels

Aanbevolen berichten

Ik ben nu in de hotel business een portal aan het opzetten, dus wellicht kom ik nog wat interessante mensen tegen voor je...

 

Hoe ben je daar terecht gekomen, als ik vragen mag? En ben je puur voor het opzetten van die portal daarheen gegaan, of ga je nog meer doen?

 

(Ik weet niet of je dat misschien al eens eerder gepost hebt, zo ja dan wens ik je alleen maar veel plezier met je 'niet helemaal vakantie, maar toch...' :))

Link naar reactie

Via een partner waar we de portal mee aan het opzetten zijn. Daarnaast nog heel wat andere activiteiten (Verkoop van ons eigen product WEBclusive; Ik ga voornamelijk bij onze Distributeur in Brazilie en enkele resellers op bezoek) en er zijn een aantal andere grote klanten geinteresseerd in de ontwikkeling van grote portals.

 

Dit is slechts het topje van de ijsberg... hou het nu even kort... ;)

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik zal eens wat rondvragen voor je.

 

Buitenlandse zakenlui zijn er zat hier. Maar richt je ook op de binnenlandse markt

 

Nog beter ... richt me op "zakenlui" (even mijn b-plannetje bijschaven) en er moet natuurlijk ook gedacht worden aan de meereisende "vrouw" (voor zover die van zakenmeneer meemag). Die moet ook wat te doen hebben. Brede doelgroep!

 

Verder klinkt your bunesse on going ... toi, toi, toi & rues erbij. De eerste HL-er (voor zover ik weet) met business abroad !!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Ik heb trouwens vandaag een gesprek gehad met een advocaat over werkvergunningen en visa en in het kort komt het hier op neer:

 

- Je kunt als buitenlander alleen een bedijf opzetten als je $200.000 investeerd.

- Of je kunt al werknemer in dienst komen van een bedrijf dat daar gevestigd is. Alleen moet je dan minimaal $11.000 in de maand verdienen en er moeten minimaal twee Brazilianen per buitenlander werken en het salaris van de brazilianen moet in totaal tweemaal zo hoog liggen als jou salaris.

 

Voor de hierboven gestelde voorwaarden kun je in aanmerking komen voor een permanente werk-visa.

 

Je kunt ook een Technical-visa aanvragen. Dan moet een bedrijf in Brazilie een contract sluiten met een buitenlands bedrijf over gebruik van werknemers. Dan kun je voor een jaar komen werken (kan per jaar daarna verlengd worden).

 

Als toevoeging. Alleen bij en permanente werk-visa mag je partner ook werken in Brazilie. Niet dus als je op een technical visa hier komt.

 

Dit zijn in grove lijnen de regels om een werk-visa te krijgen.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Ik heb ook contact met een andere advocaat die een zeer gedetailleerd boek heeft geschreven over importeren in Brazilie, aan welke voorwaarden dat moet voldoen.

 

Ik heb het boek nu ook, dus als iemand concrete plannen/ideeen heeft dan kan ik dat opzoeken en ik kan het altijd persoonlijk nog navragen.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Ik ga waarschijnlijk voor een Technical Visa en zorg ervoor dat mijn Nederlandse bedrijf een contract met het Braziliaanse bedrijf afsluit. De inkomsten die ik hier ga (hoop te gaan) verdienen zullen toch voornamelijk in Nederland vallen (Online servcies).

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tis nu wel on topic geworden, dus durf eigenlijk geen spelbreker te zijn.

 

Maar on the other hand ... heb hem zelf on topic gemaakt, dus doe het het lekker toch. Tis toch maandag!?!

Listen Kleef ... ik wil met Kerst & Oud & Nieuw met vakantie.

En aangezien je met hotelbusiness bezig bent (toch?) op dit moment.

Stel ik een makkelijk en een wat vermoeiender vraagje:

 

1) Is het leven duur (eten/drinken) daaro?

 

2) Kun jij even voor mij kijken wat dat kost daaro.

 

Eén dag voor X-mas weg en een dag na Oud&Nieuw taroeg.

Anders een all inclusive reizie, want ben heel slecht in het bewaren van mijn portemonaie in mijn bikini! Bydewee houd ik dan de rest van mijn zakgeld over om Brasil te verkennen. Kost dat ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Tuurlijk wel ! Hoe meer des te gezelliger! Hoorde laatst op het nieuws dat er een man in een koffer zat, dus kunnen we met jou ook proberen.

Enneh ... als we dan van de Visa Card van Kleef gebruik maken houden we het voorlopig wel even uit!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

hehe, ik weet eindelijk waar ik naartoe op vakantie ga (wil). Hurghada in Egypte... Nu alleen nog even tickets en hotel regelen voor een goede prijs... ;D

 

Ziet er zeker leuk uit: Hurghada :)

 

Voor zo'n € 500 zit je er een week zie ik, vier sterren, via de reisorganisatie die zij zelf op hun website vermelden. Is wel Duitsland, maar denk ik wel een goede richtlijn voor de prijs.

 

Is Egypte eigenlijk een duur land, als toerist zijnde?

Link naar reactie

Tis nu wel on topic geworden, dus durf eigenlijk geen spelbreker te zijn.

 

Maar on the other hand ... heb hem zelf on topic gemaakt, dus doe het het lekker toch. Tis toch maandag!?!

Listen Kleef ... ik wil met Kerst & Oud & Nieuw met vakantie.

En aangezien je met hotelbusiness bezig bent (toch?) op dit moment.

Stel ik een makkelijk en een wat vermoeiender vraagje:

 

1) Is het leven duur (eten/drinken) daaro?

 

2) Kun jij even voor mij kijken wat dat kost daaro.

 

Eén dag voor X-mas weg en een dag na Oud&Nieuw taroeg.

Anders een all inclusive reizie, want ben heel slecht in het bewaren van mijn portemonaie in mijn bikini! Bydewee houd ik dan de rest van mijn zakgeld over om Brasil te verkennen. Kost dat ?

 

Waar wel je heen ?

- Toeristisch/avontuurlijk?

- Heet/warm/minder warm...;)

- Veel reizen of op 1 plek?

- Bij elkaar een weekje dus?

 

Ik zal er eens achteraan gaan.

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Bij elkaar 14 dagen (= 2 weken).

Lekker warm is wel een must!

En avontuurlijk bezig zijn past het beste bij mijn karakter.

Op 1 plek een coördinatiepunt (voor als ik wil rusten) en van daaruit pionieren.

Liever niet toeristisch, zit liever tussen de Brazilianen zelf. Wel een beach view anders krijg ik heimwee naar Scheveningen.

Thanx voor exploring my options !!!

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

hello..I`m back again... :(

 

ff wennen hoor, en veel te lezen hier :o

 

Volgens mij hebben de chinezen de Tsjechiesche schoenen, kleding en wat nog meer handel overgenomen, Chinatown is er niets bij volgens mij.

en overal wordt je naar binnen getrokken met de zin; [verrie tsjieeeeeeep!!!!]

Ik maar geen poging gedaan om verder de ondernemers mogelijkheden te ontdekken.

 

Maar het land ik echt mooi, we hadden prachtig weer(beter dan hier geloof ik ;D) Praag is echt een aanrader als je er nog niet geweest bent.

Dus het was voor herhaling vatbaar.

 

Greetz,

Tirza

 

 

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

Thanx...voel me direct weer thuis ;)

 

Helaas heb ik alleen van de 'vlatva' een stukje meegekregen. Ik wilde graag naar een concert, maar dat is helaas niet doorgegaan.

we waren met z`n 10en in behoorlijke vakantie kledij...dan ga je niet een sjieke concertzaal zitten :'(

 

vorig jaar zijn we in boedapest geweest, ook mooi, maar Praha is 10 keer mooier denk ik.

 

Greetz,

Tirza

Follow your dream, Feel the fear and do it anyway

Link naar reactie

Ik snap iets niet. We zitten hier op een ondernemersforum, het is bijna augustus (de maand voordat het weer wat drukker begint te worden), zou iedereen niet hard bezig moeten zijn allerlei dingen voor te bereiden? Ik dacht dat ondernemers nooit op vakantie gingen ???...

 

Goed, ik ga zelf volgende week ook een weekje, dus misschien heb ik het wel verkeerd, maar goed... tzal wel...

Link naar reactie

grappig dat je het zegt. Zoals ik al een paar keer her en der heb gezegd, waarvoor is het zo rustig in het weekend? Dat is toch het perfecte moment om je eigen toko op te zetten?

 

Ik ken ook wat ondernemers die nooit op vakantie gaan, maar volgens mij doe je dan iets niet goed. ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Zo, ook ik mag nu ff "UITRUSTEN". 3 weken vakantie, waarvan in elk geval één vol kluswerk... kan ik me ff lekker afreageren ;D

Wil niet zeggen dat ik me in die 3 weken niet laat zien, maar wel een beetje minder.

 

Jammer, smiley :biertje: werkt (nog?) niet maar die hebben we wel verdiend!

 

Prettig weekend allemaal!

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 129 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.