Ik heb even gezocht op het forum maar ik heb het antwoord op onderstaande vraag nog niet kunnen vinden.
Wij hebben voor de huur ons pand een bankgarantie aangevraagd van 2300 euro. We hebben daarvoor 2300E op een "garantierekening" gestort.
Hoe verwerken we dit in de boekhouding? Het lijkt me een voorziening maar kunnen we nog iets met het feit dat we zelf niet bij geld kunnen (bijvoorbeeld voor de belastingopgave)?
Ons bedrijf heeft een CV als constructie met 2 beherende en 2 stille vennoten. Voor de boekhouding gebruiken we reeleezee.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Victorr
Victorr
Hallo allemaal,
Ik heb even gezocht op het forum maar ik heb het antwoord op onderstaande vraag nog niet kunnen vinden.
Wij hebben voor de huur ons pand een bankgarantie aangevraagd van 2300 euro. We hebben daarvoor 2300E op een "garantierekening" gestort.
Hoe verwerken we dit in de boekhouding? Het lijkt me een voorziening maar kunnen we nog iets met het feit dat we zelf niet bij geld kunnen (bijvoorbeeld voor de belastingopgave)?
Ons bedrijf heeft een CV als constructie met 2 beherende en 2 stille vennoten. Voor de boekhouding gebruiken we reeleezee.
Alvast bedankt.
Gr,
Victor
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/30850-bankgarantie-in-boekhouding-verwerken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag