Ga naar inhoud

Entertainment aan de deur

Geplaatst:

Amadeos, inspireert ...

Hallo allemaal,

 

Wij hebben 5 kinderkledingwinkels in het oosten van Nederland. Al meer dan 10 jaar hebben wij een winkel in Arnhem en nog steeds hoor ik vaak dat 'ze ons niet kennen'. Ik heb het plan om maandelijks te zorgen voor entertainment aan de deur dat ik kan laten uitvoeren / coordineren door iemand van 16 tot 20 jaar. Willen jullie mij helpen met het bedenken van mogelijkheden. In het verleden heb ik onderstaande zaken wel eens gedaan:

 

- ballonkunstenaar

- gratis suikerspin

- wheel of fortune met prijzen

- modeshow (te arbeidsintensief om vaak te doen)

 

Wat ik zelf nog als optie aandraag is:

 

- fotoshoot tegen een gekke achtergrond in leuke, gepaste, kleding

- t-shirtjes op maat bedrukken mbv een transferpers

 

Ik vind het niet erg ombeperkt te investeren in hulpmiddelen omdat wij het voor alle winkels op regelmatige basis willen gaan uitvoeren.

 

Hebben jullie goede suggesties voor ons?

 

Met vriendelijke groet,

 

Remo Natali

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Featured Replies

Geplaatst:

W-Media

- Flyers met kortingsbonnen

- Folders van 1 a 2 bladzijdes (hoeft niet duur te zijn)

 

- Prijsvraag waar iemand voor €50,- aan waardecheques kan winnen die men online of in een fysieke store kan omwisselen.

Geplaatst:

member123

- fotoshoot tegen een gekke achtergrond in leuke, gepaste, kleding

 

Bij diverse supermarkten staan ook vaak bedrijven die fotoshoots maken van kinderen. 1 foto is dan gratis en de rest kan gekocht worden.

 

Je kan dan b.v. zo doen dat als ze kinderkleding bij jou kopen ze direct in die nieuwe outfit gefotografeerd kunnen worden met gratis 1 foto en op vertoon van de aankoop bon van de kleding van jouw shop krijgen ze ook een percentage korting op de gehele shoot.

 

P.S. de kinderen die kleding komen passen/kopen zelf de modeshow laten lopen? Zet je een catwalk neer en kunnen ze kleding passen, op catwalk lopen (gecomineerd met een foto?) en dan gelijk afrekennen aan eind van de catwalk;-)

Geplaatst:

TwaBla

 

Wat ik bij jonge gezinnen waarneem is een levendige handel in goede kwaliteit gebruikte kleding. Die kinderen groeien eruit terwijl de kwaliteit nog prima is. Daar kun je als retailer in bemiddelen, als je over de vrees heen stapt dat tweedekans kannibaliseert op nieuw. Je verkoopt online op commissiebasis (niet vanuit de winkel) en levert naar keuze vanuit de winkel of per post. Je kan als winkel een check doen op kwaliteit en reinheid.

 

Tegenover het risico van kannibalisatie staat verhoogd klantcontact, betere service en instroom van nieuwe kopers. In games is tweedekans al big.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Highio

Entertainment aan de deur is aardig, maar levert niet direct omzet of naamsbekendheid op. Ik zou naar de kleurstelling van het label een rode loper uitrollen om gezinnen naar binnen te trekken. Deel daarbij 'eigen' kledinghangers met een rood kortingslabel uit. Woods Stocksale? Woods red carpet? Woods (padde)stoelendans? Een kortingsuur met percentage naar lengte van de klant/10 is misschien ook een idee?

 

Offtopic: wat leest dat logo rottig, het verwart.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

TwaBla

 

Woods Stock klinkt goed. Decathlon organiseert elk seizoen een markt waar klanten hun tweedekans kunnen verkopen. Met hapje en muziek. Veel beter dat gimmicks met clowns en ballonnenblazers.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Highio

Wedervraag: hoe kun je fysiek winkelbezoek en site visits aan elkaar verbinden? Zijn hier 'stealth' technieken voor? Hoe ver kun je hier in gaan met het oog op privacy-wetgeving?

 

Groet,

 

Highio-die-bedankt-voor-het-reusje ;)

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Geplaatst:

Amadeos, inspireert ...

  • Auteur

Vandaag met mijn collega's nog overleg gehad en met de volgende ideeen:

 

- prijsschieten op een soort goal

- basketballen

 

Relatief goedkoop te regelen en lekker te hergebruiken en actie aan de deur.

Amadeos, inspireert ...

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Remo Natali

PS: http://www.penprinter.nl

PPS: http://www.3ddirect.nl

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Zie allemaal leuke ideeën hierboven en jij komt met prijsschieten....;)

 

Wat vindt je van bovenstaande ideeën?

 

Danny

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.