Mijn dochter is fotograaf en heeft een geschil met een klant omtrent een opdracht. De opdracht is uitgevoerd maar niet naar tevredenheid van de klant en deze eist haar geld terug. Een en ander staat niet op papier in de vorm van een contract.
De klant heeft geheel volgens de richtlijn van het Burgerlijk wetboek een aangetekende brief verstuurd naar mijn dochter. Zij stelt hierin dat het volledig bedrag terug gestort moet worden of anders gaat zij naar een geschillencommissie.
Mijns inziens is een stap naar de geschillen commissie een aardige oplossing omdat mijn dochter ervan overtuigd is in haar gelijk te staan.
De vraag is nu welke geschillencommissie dat is en wat zijn de consequenties bij het verliezen van het geschil.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
welsvaart
welsvaart
Mijn dochter is fotograaf en heeft een geschil met een klant omtrent een opdracht. De opdracht is uitgevoerd maar niet naar tevredenheid van de klant en deze eist haar geld terug. Een en ander staat niet op papier in de vorm van een contract.
De klant heeft geheel volgens de richtlijn van het Burgerlijk wetboek een aangetekende brief verstuurd naar mijn dochter. Zij stelt hierin dat het volledig bedrag terug gestort moet worden of anders gaat zij naar een geschillencommissie.
Mijns inziens is een stap naar de geschillen commissie een aardige oplossing omdat mijn dochter ervan overtuigd is in haar gelijk te staan.
De vraag is nu welke geschillencommissie dat is en wat zijn de consequenties bij het verliezen van het geschil.
Met vriendelijke groet
Nico Wels.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/31717-geschil-met-klant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag