Ik ga voor een opdracht een paar maanden in het buitenland werken.
Vliegticket, woning, vervoer wordt allemaal betaald door de opdrachtgever.
Wat als ik onverhoopt ziek wordt en niet (op locatie) kan werken. Ik heb hier geen verzekering voor afgesloten.
Ik heb een contract gekregen van de opdrachtgever en daarin kan ik niet vinden wat er gebeurd als ik onverhoopt niet op locatie kan werken. Kan er dan alsnog schadevergoeding op mij verhaald worden? Omdat het project vertraging kan oplopen. Kan dit als overmacht worden aangerekend? Of geldt dit alleen voor natuurrampen en aanslagen?
Als ik op tijd aan het project wil beginnen dan moet het contract dinsdag rond zijn.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Totoro
Totoro
Ik ga voor een opdracht een paar maanden in het buitenland werken.
Vliegticket, woning, vervoer wordt allemaal betaald door de opdrachtgever.
Wat als ik onverhoopt ziek wordt en niet (op locatie) kan werken. Ik heb hier geen verzekering voor afgesloten.
Ik heb een contract gekregen van de opdrachtgever en daarin kan ik niet vinden wat er gebeurd als ik onverhoopt niet op locatie kan werken. Kan er dan alsnog schadevergoeding op mij verhaald worden? Omdat het project vertraging kan oplopen. Kan dit als overmacht worden aangerekend? Of geldt dit alleen voor natuurrampen en aanslagen?
Als ik op tijd aan het project wil beginnen dan moet het contract dinsdag rond zijn.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag