Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vincnt
Ik zit vast op het volgende punt.
Een klant wenst webhosting voor de website die ik voor hem gemaakt heb. Maar daar ik geen webhoster ben, zal ik deze dienst dus elders moeten afnemen. Nu heb ik verschillende mogelijkheden:
1. Ik stuur hem naar de bestelpagina van de webhoster (niet erg professioneel)
2. Ik zorg zelf voor de bestelling en ik bestel dus in naam van de klant een pakket (maar de klant heeft dan de verkoopvoorwaarden niet kunnen inzien. En kan ik wel in naam van derden een bestelling doen?)
3. Ik neem een reseller account en verhuur een pakket aan de klant (mijn probleem is dat ik dan volledig verantwoordelijk ben voor schade enzomeer als gevolg van serverproblemen...)
Ik wil dus niet de verantwoordelijkheid dragen voor diensten van derden, en als het kan wil ik alles regelen voor de klant.
Dus ik sta voor een moeilijke keuze. ???