Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
panterman
Mijn verhaal ,
Ik heb een v.o.f , samen met mijn vrouw , nu liggen we in scheiding , ik doe al het werk in de zaak , geen personeel , en zij zorgt voor de kinderen , het bedrijf hangt of staat dus met mij , nu maakte ik altijd heel veel omzet , maar door deze nare kwestie , de scheiding loopt niet echt voorspoedig , ben ik minder gaan werken , ongeveer de helft , ook heeft zij beslag laten leggen op de rekeningen van de zaak , wat betekend dat er een flink bedag bij de bank in de diepvries zit , wij kunnen daar niet aankomen , dat was wel mijn werkkapitaal , nu is het zo dat zij alvast voorlopige allimantatie wil vangen van mij , ik heb nu nog inkomsten uit het werk wat ik nu doe , mn klanten betalen mij nu op een priverekening , waar zij niet aan kan komen , ik zeg tegen haar , eerst moet het beslag van mijn rekeningen af , dan betaal ik allimentatie , we zijn in gemeenschap van goederen getrouwd , hebben veel schulden , hoe zit het daar dan mee , en heeft zij recht op goodwill? heb geen contracten met mijn klanten , alles is op basis van vertrouwen in mij , het bedrijf bestaat al 15 jaar , ik ben bang dat ik failliet ga door deze kwestie , door het beslag op de rekeningen is de hypotheek al 2x niet betaald , ik huur nu een huis , zij zit met de kinderen in ons huis , hoe vaak mag je een hypotheek niet betalen voor de bank ingrijpt , kan een bank je ook failliet laten verklaren .en hoe wordt de allimantatie berekend?
Wie heeft er antwoord op deze vragen??
Gr Arthur