Ik wil Adwords aanbieden aan klanten. Nu weet ik dat bepaalde concurrenten de campagnes van hun klanten binnen 1 account beheren. Maar ik wil bijvoorbeeld niet opdraaien voor wanbetalers, omdat ik als bedrijf achteraf de rekening gepresenteerd krijg.
Om het mezelf gemakkelijk te maken wil ik dat elke klant een eigen account aanmaakt en me dan toegang verleent. Zo krijgt de klant de rekening voor zijn verbruik en voer ik de nodige stappen uit waarvoor ik betaald dien te worden.
Welke aanpak zouden jullie als "klant" verkiezen en ook waarom?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vincnt
vincnt
Ik wil Adwords aanbieden aan klanten. Nu weet ik dat bepaalde concurrenten de campagnes van hun klanten binnen 1 account beheren. Maar ik wil bijvoorbeeld niet opdraaien voor wanbetalers, omdat ik als bedrijf achteraf de rekening gepresenteerd krijg.
Om het mezelf gemakkelijk te maken wil ik dat elke klant een eigen account aanmaakt en me dan toegang verleent. Zo krijgt de klant de rekening voor zijn verbruik en voer ik de nodige stappen uit waarvoor ik betaald dien te worden.
Welke aanpak zouden jullie als "klant" verkiezen en ook waarom?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32352-adwords-aanbieden-wat-is-beter/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag