Ga naar inhoud
Geplaatst:

TonGoes

Goedemorgen,

Zijn er hier ondernemers met een horecazaak (en) ? En die de loonadministratie laten uitvoeren door een payrol bedrijf? Wat zijn je ervaringen? Deed je het eerst zelfstandig, of door een boekhouder? Ik hoor het heel graag.

Featured Replies

Geplaatst:

Johannes Regelink

Mijn ouders Payrollen voor de kamermeisjes in hun hotel.

Ze maken gebruik van Kolibrie, die zitten vrijwel alleen in de horeca. Het payrollen bevalt mijn ouders zeer goed, volgens mij hebben ze nooit anders gedaan (zelf geen administratie gehad).

Ik zelf maak ook gebruik van payrolling voor het eerste jaar dat ik iemand in dienst heb (daarna neem ik degene zelf in dienst) of voor flexibele contracten. Het zelf in dienst nemen is meer gedoe, geregel en iets meer risico.

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Geplaatst:

Jean Ecogeneration

Voor mijn horecabedrijven maakten wij gebruik van Connexie uit Tilburg. Een zeer professionele organisatie met een handige on-line urenopgavemodule. Ook prima persoonlijk contact.

vriendelijke groet,

Jean

Importeur van Adler en Pasian pelletkachels en Ariterm pellet-CV.

www.ecogeneration.nl · www.pasian.nl · www.adlerpellet.nl · www.ariterm.be

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.