• 0

tóch wel; lease-auto prive rijden zonder bijtelling! (ook geen km-registratie!)

Beste allen,

graag wil ik jullie informeren over een Leuke constructie waar ik enige tijd geleden tegenaan ben gelopen en mij langzamerhand met mijn compagnon in heb verdiept; Het is mogelijk een lease-auto prive te rijden zonder bijtelling en zonder dat er in zo'n lelijke hybride auto gereden hoeft te worden. Vanzelfsprekend kunnen wij niet volledig uit de school klappen over deze constructie dit omdat wanneer de belastingdienst hier veel van zal horen zij ongetwijeld veel in werk zulen stellen deze regeling zoveel mogelijk te beperken gezien deze veel geld voor hen zal kosten.

vandaar dat er e.e.a. uiteengezet is op een website met meer info en dergelijke; www.byetelling.nl

mod edit, link blijft staan zodat men zelf kan zien waar mijn reactie hieronder op gebaseerd is.

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

• 0

Dag N.Peters

Dit topic gaat op slot. Ten eerste omdat we geen SPAM willen op HL (zie de huisregels) en ten tweede omdat we op HL niet faciliteren richting scams. Als je echt een maas ontdekt hebt in de bijtelling auto, dan ben ik blij voor je.

Maar vertrouwen wekt de site helemaal niet. Het staat bol van de spelfouten en ook de melding dat een hybride auto onder de 0% bijtelling valt is complete onzin. Dat moet 14% en in sommige gevallen 20% (Honda CRV) of 25% (Lexus RX 600h) zijn.

Roepen dat je een maas gevonden hebt en er 595 euro voor vragen zonder info vooraf riekt naar scam en gaat dus van onze site af. Succes met het elders spammen van je site.

Joost

HL admin

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar