Ik heb een bedrag overgemaakt naar een postbankrekening, maar er is een cijfertje weggevallen, waardoor het naar een verkeerde rekening is gegaan. Het gaat om bijna 500 euro. De ING zegt dat ze het niet kunnen terugboeken, dat ze wel een brief sturen met het verzoek om terug te storten, maar dat het verder helemaal aan mij is. Klopt dat? Wat kan ik doen om het bedrag terug te krijgen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christine
Christine
Ik heb een bedrag overgemaakt naar een postbankrekening, maar er is een cijfertje weggevallen, waardoor het naar een verkeerde rekening is gegaan. Het gaat om bijna 500 euro. De ING zegt dat ze het niet kunnen terugboeken, dat ze wel een brief sturen met het verzoek om terug te storten, maar dat het verder helemaal aan mij is. Klopt dat? Wat kan ik doen om het bedrag terug te krijgen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32588-foute-overboeking/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag