• 0

kosten naar aanleiding van bezoek aan eigen zaak

Vandaag kreeg ik een alleraardigste dame aan de lijn die mij heel graag wilde helpen om meer reacties te krijgen op mijn website. Ik moest daarvoor naar een bijeenkomst bij hun op de zaak komen. Vanwege mijn aankomende huwelijk kanik daar niet bij zijn, dus wilde zij graag bij mij langskomen. Er is niets gezegd over tarieven of verwijzingen naar voorwaarden.

Ter bevestiging kreeg ik onderstaande email

Beste Jasper,

Graag bevestig ik de afspraak die wij telefonisch hebben gemaakt.

Je kan mij op --/--/--- om --:00 uur verwachten op de ----

Onderstaande mogelijkheden zullen tijdens het gesprek worden besproken. Doel; jouw online doelgroep bereiken.

*Marktplaats (zie link)

http://www.nu.nl/economie/2454680/mkb-plukt-voordelen-van-marktplaats.html

*Google Adwords

*Video commercial (zie link)

http://hallo.kvk.nl/hallo/groepen/online_video/ervaringen/archief/2010/02/18/hoe-promoot-ik-een-online-video.aspx

*Seo Scan

Aan het eind van het gesprek ben je volledig op de hoogte van de mogelijkheden.

Mocht je nog vragen hebben kun je me mailen of bellen op onderstaand nummer.

Geniet van je trouwdag op 10 augustus! Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd!

Met vriendelijke groeten,

Er zitten geen bijlage bij de email. Kan het nu zijn dat ik dan aan 1 of ander abb. vast zit of achteraf een rekening krijg? Zo nee, waarom doen ze dit soort dingen gratis en waar zouden ze dan hun centen mee verdienen?

Edit: ik wilde sowieso een e-mail terug sturen of er kosten of verplichtingen aan het gesprek vastzitten, maar wellicht moet ik nog meer vragen of ter verduideling hebben.

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

• 0

Ik krijg met enige regelmaat bedrijven die mij 'gratis' of 'no cure no pay' willen helpen om meer bezoekers naar mijn site te krijgen of een vergelijkbare dienst verlenen. Mijn eerste vraag daarop is altijd hoe hun verdienmodel in elkaar zit. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. Ik zou dit sowieso vragen aan haar.

Nav. het mailtje wat je gekregen hebt zou ik me geen zorgen maken dat ze op eens facturen sturen. Gewoon vragen hoe hun verdien model in elkaar steekt en dan je normaal gesproken voldoende info moeten hebben.

• 0

Je kan bevestigen dat je een afspraak hebt voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden. En dan een uur bestookt worden met acquisitiepogingen. Het zijn barre tijden in de SEO-business.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar