Ik ben bezig om een bedrijf je op te zetten. En probeer het zo goed mogelijk te doen. Zodat ik weet wat ik tegen kan komen en vooral zodat ik geen problemen met mijn geld krijg. Ik ben 16jaar. En moet alles uit eigen zak betalen. En ik niet al teveel geld heb.
Ik ben nu bij het onderdeel voor mijn kosten en hoeveel ik binnen ga krijgen. Ik heb alles al netjes op een rijtje staan wat het mij gaat kosten: Server, Marketing, Domeinnaam, etc, etc
Maar ik heb geen flauw idee hoe ik ga bepalen hoeveel omzet ik ga maken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
marijnk
marijnk
Ik ben bezig om een bedrijf je op te zetten. En probeer het zo goed mogelijk te doen. Zodat ik weet wat ik tegen kan komen en vooral zodat ik geen problemen met mijn geld krijg. Ik ben 16jaar. En moet alles uit eigen zak betalen. En ik niet al teveel geld heb.
Ik ben nu bij het onderdeel voor mijn kosten en hoeveel ik binnen ga krijgen. Ik heb alles al netjes op een rijtje staan wat het mij gaat kosten: Server, Marketing, Domeinnaam, etc, etc
Maar ik heb geen flauw idee hoe ik ga bepalen hoeveel omzet ik ga maken.
Dus hoe kan ik dit het besten berekenen/schatten.
Alvast bedankt,
Marijn Kok
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/32927-verwachten-omzet-hoe-kom-ik-hier-aan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag