-in 2009 gestopt met het onderhoudsabonnement omdat we met een ander pakket verder gaan
-dit is pas in 2011 gebeurt waardoor 2010 nog in KING geboekt is.
-nou is er door bliksem mijn computer gecrasht waardoor ik een nieuw systeem heb aangeschaft.
-gelukkig nog een back-up van de KING administratie dus ik de CD (uit 2006) opnieuw geinstalleerd en proberen te importeren maar hier komt een foutmelding. Na heb bellen met king blijkt dat ik een nieuw pakket moet kopen (1295,-) en anders heb ik dikke pech...
Weten jullie nog een oplossing, want hoe moet de boekhouder anders het jaar 2010 van 2 bedrijven opmaken?
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand een gouden idee heeft!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Paul Oudshoorn
Paul Oudshoorn
Beste allemaal,
Even een vraag in stappen uitgelegd:
-in 2006 het boekhoudpakket KING aangeschaft
-in 2009 gestopt met het onderhoudsabonnement omdat we met een ander pakket verder gaan
-dit is pas in 2011 gebeurt waardoor 2010 nog in KING geboekt is.
-nou is er door bliksem mijn computer gecrasht waardoor ik een nieuw systeem heb aangeschaft.
-gelukkig nog een back-up van de KING administratie dus ik de CD (uit 2006) opnieuw geinstalleerd en proberen te importeren maar hier komt een foutmelding. Na heb bellen met king blijkt dat ik een nieuw pakket moet kopen (1295,-) en anders heb ik dikke pech...
Weten jullie nog een oplossing, want hoe moet de boekhouder anders het jaar 2010 van 2 bedrijven opmaken?
Hoop dat het een beetje duidelijk is en dat iemand een gouden idee heeft!
Vader | ondernemer | lichtexpert | investeerder | vrijdenker | levensgenieter | reizen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33022-stuk-boekhouding-weg/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag