En dan gaat het met name om het idee dat men onder het plaatje van de boog de kleuren kan kiezen en dat deze dan meteen in de boog worden getoond. Deze functie is door mij bedacht en gemaakt en is (was) verder nergens op internet te vinden.
Nu vind ik net op internet een oproep van dhr. x in een forum waarin dhr. x verwijst naar dit exacte script (zelfde URL) met de vraag of iemand dat na kan maken tegen betaling. Uiteindelijk heeft dhr. x iemand gevonden die dat kan want nu staat een exacte kopie van mijn script op internet.
Mag dit zomaar?
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel Vermeer
Marcel Vermeer
Goedendag,
Ik heb het volgende script gemaakt: http://goo.gl/sGQXt
En dan gaat het met name om het idee dat men onder het plaatje van de boog de kleuren kan kiezen en dat deze dan meteen in de boog worden getoond. Deze functie is door mij bedacht en gemaakt en is (was) verder nergens op internet te vinden.
Nu vind ik net op internet een oproep van dhr. x in een forum waarin dhr. x verwijst naar dit exacte script (zelfde URL) met de vraag of iemand dat na kan maken tegen betaling. Uiteindelijk heeft dhr. x iemand gevonden die dat kan want nu staat een exacte kopie van mijn script op internet.
Mag dit zomaar?
Heeft u een idee voor een webapplicatie of heeft u het idee dat sommige processen binnen uw bedrijf sneller en efficiënter kunnen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33279-mag-je-zomaar-een-script-website-kopieren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag