• 0

Rare punten in de algemene voorwaarden

Iedereen komt ze wel eens tegen, die algemene voorwaarden die echt nergens op slaan. Het lijkt me wel eens leuk om die hier, zonder de naam van degene te vermelden die deze voorwaarden hanteerd, te posten.

 

Het gaat hier dus niet om omstreden punten, zoals annuleringskosten oid, maar echt om punten die niet door de beugel kunnen of gewoon heel raar zijn.

 

 

Ik kwam vandaag deze tegen:

 

Levering vindt plaats op grond van onze verhuurvoorwaarden. Deze voorwaarden spreken voor zich, maar mocht u hieromtrent nog vragen hebben, dan vernemen wij die graag van u.

 

Toen ik hun belde om te vragen of ik deze voorwaarden dan mocht ontvangen zij men dat deze neit echt op papier stonden maar dan ik gewoon kon vragen hoe bepaalde dingen geregeld waren dan kon hij mij dat wel even vertellen...

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 0

Citaatje uit een van mijn oude Sproutstart-columns. Waar gebeurd ;D

 

Zo zat ik dus ooit opgezadeld met een startende IT-er die de leveringsvoorwaarden van z'n broer gecopy-paste had. Vooral de bepaling dat "vloeren altijd vlak, schoon en vrij van beschadigingen opgeleverd dienden te worden" maakte diepe indruk op mij. Broerlief legde parketvloeren..

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb hier er ook nog eentje liggen waarin alle bedragen in Nederlandse Florijen oftewel de Gulden wordt vermeld, gelukkig heeft hij af en toe ook de europrijzen erachter gezet, zodat je kunt bekijken welke omrekenfactor hij zal gebruiken.

 

Bij confrontatie zei de beste man dat bij alles de gulden prijzen en euro prijzen gelijk waren getrokken dus dat ik dat ook mocht hanteren bij zijn voorwaarden. Dus factor 1:1.

 

Ben maar niet in zee gegaan met deze partij.....

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 208 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.