Geplaatst: 10 mei 200421 j helvoort 6 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Ik heb reeds een doelgroep geselecteerd en wil nu een mailing versturen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Waar moet ik opletten bv qua inhoud etc
Geplaatst: 10 mei 200421 j Hans S 401 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie De aanpak hangt voor een groot gedeelte af van je doelgroep, en wat je met de mailing wilt bereiken. Op de volgende twee sites kun je aardig wat gratis informatie vinden over het opzetten van een dm-actie: Zibb TPGpost En als je de dm-actie hebt opgesteld, dan kun je die het beste laten nakijken. Zo kijkt dit bedrijf gratis met een kritische blik naar je mailing.
Geplaatst: 11 mei 200421 j Victor 951 berichten 8 Trofeeën 2 Reputatie Op 10-5-2004 om 21:40, Hans S zei: En als je de dm-actie hebt opgesteld, dan kun je die het beste laten nakijken. Zo kijkt dit bedrijf gratis met een kritische blik naar je mailing. Ja, heb ik ook gedaan. Echt een aanrader. :) YourCom // alles voor internet NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!
Geplaatst: 11 mei 200421 j BvG 1 berichten 0 Trofeeën 0 Reputatie Neem niet teveel hooi in één keer op je vork. Het is beter je mailing in delen te versturen. het nabellen kost ALTIJD veel meer tijd dan je vooraf inschat. Je moet er ook rekening mee houden dat het ook weleens een dagje niet gaat. (je hebt gewoon je dag niet). Het is zonde wanneer je actie niet kunt opvolgen: dan kan je je geld beter direct in de slot gooien. Suc6
Geplaatst: 12 mei 200421 j WelleKe 1.5k berichten 8 Trofeeën 8 Reputatie Dat het nabellen meer tijd kost en niet altijd prettig verloopt ben ik inmiddels ook achter. Hoewel ik zelf 1,5 jaar als callcenter medewerker (outbound) heb gewerkt, merk ik dat bellen voor mijn eigen activiteiten lastig is. Inmiddels werk ik samen met een secretariaatsbedrijf dat de mailing voor mij gaat verzenden én nabellen. Dan gebeurt er tenminste structureel iets. Natuurlijk kost het wel wat meer, maar niets doen levert ook niets op.... Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!
helvoort
Ik heb reeds een doelgroep geselecteerd en wil nu een mailing versturen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Waar moet ik opletten bv qua inhoud etc