Ik heb een administratieve vraag. Ik heb een stichting welke activiteiten verricht waardoor de winst belast is met VPB. Mijn vraag is; als bestuurder heb ik geld gestort bij de start om kosten te betalen etc. maar nu mijn vraag. Deze storting, hoe kan ik die boeken? Is dit vermogen => kapitaal van de stichting of moet ik dit anders opnemen in de balans?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
emmald
emmald
Goedemiddag iedereen,
Ik heb een administratieve vraag. Ik heb een stichting welke activiteiten verricht waardoor de winst belast is met VPB. Mijn vraag is; als bestuurder heb ik geld gestort bij de start om kosten te betalen etc. maar nu mijn vraag. Deze storting, hoe kan ik die boeken? Is dit vermogen => kapitaal van de stichting of moet ik dit anders opnemen in de balans?
Wie weet raad?
Bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33617-opstarten-stichting-en-storting-vermogen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag