ik zit met het volgende probleem, ik moet de uitbetalingen van Paypal op mijn abn amro verklaren aan mijn boekhouder,
maar nu zit het zo de uitbetalingen van paypal zijn bulkbetalingen (alle transacties in 1 bedrag), en ik heb vaak dat er nog geld afgaat van ebay bv, en ik laat soms nog geld staan op mijn paypal rekening, dus ik kan nooit verklaren dat als ik bv 700 euro stort van paypal, van welke klanten dat zijn.
heeft iemand hier ervaring mee? of kan mij advies geven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dani2011
dani2011
ik zit met het volgende probleem, ik moet de uitbetalingen van Paypal op mijn abn amro verklaren aan mijn boekhouder,
maar nu zit het zo de uitbetalingen van paypal zijn bulkbetalingen (alle transacties in 1 bedrag), en ik heb vaak dat er nog geld afgaat van ebay bv, en ik laat soms nog geld staan op mijn paypal rekening, dus ik kan nooit verklaren dat als ik bv 700 euro stort van paypal, van welke klanten dat zijn.
heeft iemand hier ervaring mee? of kan mij advies geven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33803-paypal-betalingen-op-bankrekening-verklaren-aan-boekhouding/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag