Ga naar inhoud

AOV (arbeidsongeschiktheidsverzekering)

Geplaatst:

Taoufik Almaach

Online de AOV afsluiten, verstandig of niet ?

Featured Replies

Geplaatst:

Yannick_

Als je precies weet wat je wil en wanneer je je risico's goed kunt inschatten wel.

Ik kwam er bijvoorbeeld pas na 3 gesprekken achter dat een AOV bij mij niet zou werken. Een sommenverzekering echter wel.

Volg @yannick_veys op Twitter. Ik tweet over online marketing, conversie optimalisatie, persuasive design en leuke artikelen. Ben je actief op Twitter en wil je meer volgers krijgen en minder tijd bezig zijn met het maken van tweets? Kijk dan eens op https://hypefury.com

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Lijkt mij geen beste zet. Lees dit topic maar eens door met al 273 reacties en kijk dan met name naar de reacties van de onvolprezen Norbert Bakker.

Maareh, gezien je eigen website. Vanwaar deze vraag?

groet

Joost

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Geplaatst:

Taoufik Almaach

• Auteur

Dag Joost,

Ik ben zelf adviseur en ben benieuwd hoe de ondernemer hier tegenover staat.

Dan is het niet de vraag of een AOV relevant is of niet, maar de stap nadat je hebt besloten om deze af te sluiten. Online afsluiten of onder begeleiding van een adviseur ?

De markt verandert, ook als het gaat om de AOV en er verschijnen steeds meer internet aanbieders. De AFM geeft aan dat het een te ingewikkeld en complex product is om zelf af te sluiten maar merk aan de andere kant ook dat 'de ondernemer' vaak genoeg het heft 'via internet' in eigen handen neemt. Wat vind jij ?

mod edit: overbodige links naar eigen site verwijderd

Geplaatst:

Joost Rietveld

• Moderator

Dag Taoufik

HL is niet bepaald een forum waar we zitten te wachten op ondernemers die marktonderzoek willen uitvoeren voor hun eigen bedrijf. Net zo min als dat we enquêtes toestaan of studievraagstukken. Om die reden gaat er een slot op dit topic.

Tevens de links naar je eigen website verwijderd, want ook dat hoort op ons forum niet thuis, zie de huisregels.

Als je wilt weten hoe onze bezoekers over de AOV denken, tik rechtsboven in het zoekkader dan eens AOV in en lees je de komende dagen helemaal suf ;)

groet

Joost

HL admin

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.