Reuzen en kneuzen anoniem houden of niet?

Aanbevolen berichten

Bij elke post check ik de reuzen en kneuzen en helaas worden er veel anonieme reuzen en kneuzen gegeven. Vooral anonieme kneuzen vind ik storend.

 

Ik ben altijd heel erg geïnteresseerd wie nu die anonieme kneus geeft.

 

Als de nickname van de gever openbaar gemaakt word verhoogd dat de drempel om een reus/kneus te geven wat in mijn ogen een positief gevolg heeft namelijk dat reuzen/kneuzen goed beargumenteerd worden.

 

De compensatiereuzen storen mij ook dus dat probleem is dan ook voor een groot deel opgelost (drempel is te hoog voor onzinnige kneuzen)

 

Wellicht ben ik de enige die zo denkt vandaar de poll :)

Link naar reactie

Hallo Jero,

Reuzen en kneuzen... Ik vind het niet zo belangrijk door wie die gegeven worden.

Wat ik wel belangrijk vind is het waarom. Niet om over te discussieren maar voor zelfontwikkeling.

Misschien moet een kneus eerst bij een mod langs om te beoordelen of er geen misbruik gemaakt wordt, maar dat ter zijde.

Wat mij betreft is dit gewoon hoe deze site werkt.

Link naar reactie

Jero, zelf ben je ook volledig anoniem. Je echte naam, leeftijd en woonplaats heb je niet ingevuld. Wie je in het echt bent, ik heb geen idee.

 

Denk je niet dat bovenstaand gegeven al het hele systeem van "verplicht naam er bij zetten" zou ondermijnen? Als ik zou weten dat "Jero" een reus of kneus gegeven heeft, wat heb ik daar aan? Kan er net zo goed geen naam bij staan. Ik denk ook niet dat het voor jou de drempel zou verhogen of verlagen als je er "Jero" bij zou moeten zetten.

 

Verder zijn er al veel topics over het karma systeem geweest. Het systeem is prima zo.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 211 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.