Ga naar inhoud

Facturatie programma in het Frans

Geplaatst:

Entrepreneur1

Hallo allemaal,

Voor mijn webshop in het buitenland wil ik graag online kunnen facturen in het Frans. Ik heb op het internet wel wat gratis programma's kunnen vinden. Echter, zonder de mogelijkheid om facturen in het Frans op te stellen. De bediening mag van mij in een ander taal zijn, zolang het maar mogelijk is om een factuur in het Frans te kunnen maken.

Gezien het feit dat mijn onderneming zich in een start up fase bevindt, geef ik er de voorkeur aan om gebruik te maken van een gratis en simpel online programma.

Ik kijk uit naar jullie suggesties.

Alvast bedankt.

Groeten,

Imad

.

Featured Replies

Geplaatst:

herman van der helm

In een goed fakturatieprogramma kun je je eigen faktuurlayout maken. Uiteraad in de taal die je wilt.

Ik gebruik snelstart (helaas niet gratis) en faktureer in diverse talen.

Geplaatst:

Iwan van Geelen

Hi!

Exact software heeft hun pakketten in heel veel talen en ook aangepast aan de locale wetgeving

suc6

+1

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Geplaatst:

Entrepreneur1

• Auteur

Dank voor de suggesties, maar het is toch niet helemaal wat ik zoek.

Snelstart is bij mijn weten met name voor de Nederlandse markt bedoeld. Dit gezien het feit dat ze bij registratie om een KvK nr vragen.

Exact is natuurlijk een prachtpakket, maar voor mijn bedrijf nu te veel van het goede. Ik wil graag een simpel en programma en als het even kan ook nog gratis.

Na enig speurwerk ben ik wel een aantal apps op het internet tegengekomen die met Google geintegreerd kunnen worden. Er zijn 2 die ook het Frans ondersteunen, namelijk Invoicera en ZOHO invoice.

Je hebt eerst een free trial periode en daarna kun je naar gelang het pakket een bepaalde fee betalen per maand.

Hoe denken jullie over zulke apps?

.

Geplaatst:

thomaspot

ZoHo ken ik wel, de andere niet.. Zoho vind ik zelf niet zo prettig. Met name de overeenkomst (SLA) zou ik je niet aanbevelen. Je doet zaken met een firma in verweggiestan...

Het hangt er helemaal vanaf wat en hoe je wilt werken. Je wilt je software in het Frans gebruiken (en dan ook de factuur-layout) of wil je alleen een Factuur in het frans?

Een andere optie zou zijn osFinancials. Deze software installeer je lokaal.

Een boekhoud pakket, waar je makkelijk je factuur layout kunt aanpassen. Is gratis te downloaden, en te gebruiken. De software gebruik je dan in het NL, de factuur vertaal je in het Frans. Dat is niet zo complex, en bovendien kun je bij het afdrukken je layout kiezen... Voordeel: Je hebt gelijk een financiële administratie.

Thomas.

Gemak dient de ondernemende mens...

De oprechte eenvoud

www.open2bizz.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.