Ga naar inhoud

Een beperkt CRM pakketje

Geplaatst:

HarrieOW

We hebben een trouw klantenbestand, met ongeveer 500 kontaktpersonen. Werken nu nog met excel, maar moeten eigenlijk over op iets beters. We willen bijvoorbeeld de kontaktpersonen in ruwweg 4 groepen verdelen. We werken niet met nieuwsbrieven. Wel twee maal per jaar een op naam gestelde uitnodiging via mail voor een klantenbijeenkomst.

Welke pakketten zijn er zoal?

www.impactgroep.nl

Featured Replies

Geplaatst:

DaMedia

Met een database is dit snel te maken, ik gebruik daar Filemaker Pro voor. Daar zijn ook stand-alone programma's mee te maken.

Geplaatst:

Marnix Wansink

ALs je toch al outlook hebt zou ik zeer zeker even kijken naar de BCM (Business Contact manager) add-onn. Is in de meeste versies gratis en echt briljant voor de zaken die jij nu opgeeft. Even boekje 'BCM voor dummies' erbij (geen grapje) en je bent klaar.

 

je kunt je klanten groeperen in categorien, zelf relevante velden aanmaken/verwijderen, mailings verzenden naar verschillende type klanten, agendapunten aanmaken, gespreksnotities, mail/belgeschiedenis per klant bekijken etc.etc.

Geplaatst:

djluc

CRM is iets aparts, het hangt erg af van wat je er mee wilt doen. Als je nu tevreden bent met je Excel en er bijna niets mee doet qua metingen, acties, etc. zou ik zwaar overwegen om niet te veranderen. Kost je allemaal tijd en voegt dan maar relatief weinig toe ben ik bang.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

DaMedia

Een goed CRM-pakket voegt juist veel toe, mits goed gebruikt. En t.o.v. Excel zal het juist tijd besparen met invoer en wijzigen van adressen, zoeken, exporteren, etc. Het is alleen zaak om een goed CRM te kiezen dat wel aan de behoefte voldoet en niet tientallen mogelijkheden heeft die je niet gebruikt.

Geplaatst:

Marnix Wansink

Hoeft helemaal geen tijd te kosten, in BCM importeer je zo alle klanten rechtstreeks uit excel sheet en koppel je je eigen kolomtitels aan de relevante velden. kost 10 minuten max en kan je wel veel makkelijker de zaken regelen die hij nu opnoemt.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.