Jump to content

HarrieOW

Junior
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

Personal info

  • You are:
    ondernemer
  • How did you find us:
    zoekmachine

Register

  • What age group do you belong to?
    46-50
  • You are primarily interested in:
    ondernemen algemeen
  • Which other websites about entrepreneurship and / or innovation do you visit regularly?
    Geef hier svp een aa
  1. We hebben een trouw klantenbestand, met ongeveer 500 kontaktpersonen. Werken nu nog met excel, maar moeten eigenlijk over op iets beters. We willen bijvoorbeeld de kontaktpersonen in ruwweg 4 groepen verdelen. We werken niet met nieuwsbrieven. Wel twee maal per jaar een op naam gestelde uitnodiging via mail voor een klantenbijeenkomst. Welke pakketten zijn er zoal?
  2. Heb niet alles doorgelezen, maar hier onze ervaring. We hebben een assessmentbureau en een adwords campagne met een professional opgestart. We kregen veel meer sitebezoek, alleen niet van klanten, maar van mensen die een assessment elders moesten ondergaan. Ze gebruikten onze site voor informatie om zichzelf beter voor te bereiden. We waren dan ook snel door ons budget heen, met weining nieuwe klanten of rechtstreeks opdrachten.
  3. Stel, ik koop een nieuwe woning met daarbij een bijgebouw dat ik als kantoor kan inrichten. Ik betaal nu al 5 jaar 1600 euro aan de huur van een kantoor elders. Voor die 1500 kan ik denk ik prima een extra hypotheek aflossen van een 150.000 euro die ik voor de verhuizing nodig heb. Werken banken hier aan mee? Ik kan vanaf 2006 een goed jaarresultaat laten zien financieel.
  4. Goed te horen dat je je bij de start al zorgen moet maken over hoe de klanten in de administratie opgenomen moeten worden. Dat beteknt dat er animo is! Volgens mij moet elke mutatie in een kasboeksysteem ook als zodanig opgenomen worden, maar misschien zit ik er naast en zou je bijv. de opbrengsten van 1 dag als 1 mutatie kunnen opnemen.
  5. Aah, dat wist ik niet, dank!.
  6. Nee, over deze. In de laatste kolom staan altijd maar enkele woorden van het onderwerp. https://www.higherlevel.nl/forum/
  7. Misschien al eerder geopperd maar is het niet mogelijk om op de homepage van dit forum de twee kolommen van Onderwerpen en van Berichten veel smaller te maken waardoor de laatste kolom dusdanig breed kan worden dat je de hele tekst van het onderwerp te lezen krijgt?
  8. Ik heb bij een bezoek aan de site niet meteen het idee dat hier iets voor de meer vermogenden aan wordt geprezen. Als je dit type klant wilt verleiden dan moet het veel gemakkelijker zijn om te bestellen. Ik haak af bij een 8 tal onderwerpen in het Algemene Voorwaarden menu. Zou me bijvoorbeeld nog een speciale bezorgservice voor kunnen stellen (dus niet alleen een ander afleveradres) maar eerst de klant een handgeschreven kaart laten terugsturen nnar jou en vervolgens dioe je dat bij het kado. Bestell wellness, daar moet het om gaan bij die klanten. Daar zou je nog creatiever en meer onderscheidend in moeten zijn. Maar, waarom zou dat je doelgroep zijn? Toen ik nog in loondienst was werd er geld ingezameld voor een kado onder collega's en dat liep ook snel op dat bedrag. Gratis marketing die goed kan werken is in jouw geval op hyves een Boeffy pagina maken (veel jonge mensen die ook in hun vriendenkring met geboortes te maken hebben)
  9. Klinkt alsof je met een businessidee bent begonnen dat nooit winst heeft kunnen maken. Heb je de eerste jaren nog wel je voorraad steeds kunnen verkopen? Uit successtorys van grote ondernemers blijkt dat ze soms in het begin veel tegenslag hebben gehad, maar toch een of andere veerkracht bezitten om het anders te gaan doen. Kernvraag hierbij is; ben je een ondernemer of een man die van de inhoud (beeldhouwen en steen) houdt? Deze vragen lossen niet concreet en snel je schuld van 25000 op, maar geven misschien wel richting aan je toekomst die ervoor moet zorgen dat jij in een hoedanigheid komt, dat er geld verdiend wordt.
  10. Sluit me bij alle complimenten aan. Nog wat feedback ter verbetering. Ik zou graag willen weten wie de mensen zijn achter Nibos, hun ervaring en met name betrouwbaarheid. De zin: Angst om in een onbekend avontuur te stappen hoeven onze klanten niet te hebben meteen vervangen door zo iets als: Door onze deskundigheid en ervaring doorloopt u een zorgeloos aankoopproces. De zin die er nu staat refereert onnodig aan iets negatiefs en kan potentiele kopers afschrikken. Verder een stuk of drie testimonials van tevreden klanten, daar kun jezelf nooit tegen op qua wervend zijn.
  11. Beste Norbert Hartelijk dank voor je uitgebriede antwoord. Ben inderdaad zakelijke dienstverlener en zit veel. Ik ben nog even alle documentatie ingedoken met de volgende correctie: De uitsluiting is later nog hergeformuleerd in: Er zal een risicotermijn gelden van 180 dagfen bij aog wegens aandoeningen en/of klachten van de lendenwervelkolom incl de bijbehorende banden, pezen en spieren en de gevolgen ervan. Ik ben, misschien naief, afgegaan op een offerte van mijn tussenpersoon, waarvan hij zeit dat dit een topaanbieder was in de markt. 2, 3 en 4 zijn misschien vluchtig besproken, maar zeker niet via een offerte waaruit ik kon kiezen. De 5 jaar zitten er oktober dit jaar op enmoet dan maar eens gaan shoppen. In ieder geval hartelijk dank voor je antwoord hetgeen mij bevestigde in het gevoel dat ik de premie voor een stratenmaker betaalde. Harrie
  12. Interessant topic, bijna helemaal gelezen. ik zit bij de Amersfoortse met volgende polis. Leeftijd bij afsluiten was 46 Eindleeftijd 65 Jaarrente rubriek A in geval van AOG 43172 Jaarrente rubriek B 43172 Extra kapitaalsuitkering bij ongeval± 43172 bij oveerlijden 86344 bij blijvende invaliditeit Eigen risico rubriek A 30 dagen voor rubriek B geen Jaarpremie Rubriek A 1456 Rubriek B 5305 Bij aanvraag kwamen ze een gemaakte foto van mijn rug op het spoor, waaruit een lichte bekkenscheefstand bleek. Dit hebben veel mensen, leidde echter wel tot een ontbindende voorwaarde voor uitkering, waneer ziekt of invaliditeit voortkomt uit aandoeningen van en aan de rug, ze dan niet uit hoeven keren. Daar zit volgens mij een potentieel risico. Wat als ik bijvoorbeeld serieuze nek / knieklachten krijg en niet meer kan werken? Dit zouden ze allemaal aan de rug kunnen wijten en kom je denk ik in ellenlange discussies. Of maak ik me nu teveel zorgen? Ben nu 4 jaar verzekerd en nog nooit een dag ziek geweest. Periodieke uitkering bij AOG
  13. We hebben een half jaar een campagne gevoerd met professionele ondersteuning. Campagne leverde wel het nodige bezoek aan de site op, alleen niet van klanten. We hebben een assessmentbureau en werden door de campagne alleen maar bezocht door mensen die een assessment moesten ondergaan. :(
EN

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept