Jump to content
AOS

Ik ga morgen op vakantie en ik neem mee...

Recommended Posts

Mijn strandlaken

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

mijn strandlaken en mijn zwembroek (ander gaat men lachen)

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

mijn strandlaken, mijn zwembroek, maar mijn verstand laat ik thuis (heb ik vanmorgen ook gedaan)

:coolboy: 8)

en mijn zonnebril neem ik ook mee

AOS gaat op vakantie en neemt mee .... strandlaken, zwembroek met glimlach, geen verstand, zonnebril en .... ehhhh .... mij?

Je ben de 3e al op vakantie. Tirza is ook net vertrokken en zrski is net terug.

Ik wil ook !!!!!!! Maar helaas peanut boter zit nog ff niet in de planning!

Super prettig en vooral onverstandige vakantie!!!

Waar ga je heen ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

AOS gaat op vakantie en neemt mee .... zooi en .... ehhhh .... mij?

Ik zal nog even een imperial regelen ;D :bounce:

Super prettig en vooral onverstandige vakantie!!!

Waar ga je heen ?

Polen, waarschijnlijk Sarbinowo, vlakbij Koszalin, maar ik moet nog even wat met de weergoden afspreken. (Het was daar lekker warm, maar nu niet meer zo, krap 20 graden, maar schijnt beter te worden volgende week.

Geen massatoerisme aan strand, maar wel alle nodige voorzieningen: lekker strand (grote zandbak volgens mijn zoontje) , zee, ijs, bier, nachtleven, pizza, friet, hamburgers (van die flinke grote op grote broodjes, met heel veel salade en lekkere saus) pinautomaat, terrasjes en rust.

strandbil, zonnebroek, glimneus, en verbrandboter!

Onwijs veel pleziertjes gozer!

Bedankt!

:bounce:

heb ter zin aan

YEPPERS!!!!!!

:wave:

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Bring your business plan to a higher level!

All topics related to entrepreneurship are discussed on this forum.

• Ask your entrepreneur questions
    • Answers / solutions from fellow entrepreneurs
    • > 65,000 registered members
    • > 100,000 visitors per month
    •  Available 24/7 / within <6 hours of response
    •  Always free

• Who's Online

Er zijn 20 leden online en 239 gasten

(See full list)    
  • Also interesting:

• Ondernemersplein

EN

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

More information   I accept