Ik hoop hier wat feedback te kunnen krijgen op mijn voornemens 'de bv in te gaan en de manier waarop.
Belangrijkste reden is: afschermen prive aansprakelijkheid.
Situatie:
Huidige bedrijven:
1 VOF (met partner); horeca
1 eenmanszaak; consultancy
Binnenkort uit te breden met:
1 bedrijf Horeca gelegen naast het eerste horeca bedrijf.
Het plan is om 1 beheer BV op te richten en hieronder het nieuwe horeca bedrijf te hangen als BV.
Het consultancybedrijf zal worden opgeheven en een nieuwe BV wordt hiervoor opgericht. Deze hangt ook onder de beheer BV.
De Horeca VOF zal in een later stadium mogelijk ook worden omgezet tot bv maar laten we nu even zo, omdat het allemaal vrij snel moet gebeuren. Is het handig om de beheer BV te laten deelnemen in de VOF??
Premium
Premium
Hallo,
Ik hoop hier wat feedback te kunnen krijgen op mijn voornemens 'de bv in te gaan en de manier waarop.
Belangrijkste reden is: afschermen prive aansprakelijkheid.
Situatie:
Huidige bedrijven:
1 VOF (met partner); horeca
1 eenmanszaak; consultancy
Binnenkort uit te breden met:
1 bedrijf Horeca gelegen naast het eerste horeca bedrijf.
Het plan is om 1 beheer BV op te richten en hieronder het nieuwe horeca bedrijf te hangen als BV.
Het consultancybedrijf zal worden opgeheven en een nieuwe BV wordt hiervoor opgericht. Deze hangt ook onder de beheer BV.
De Horeca VOF zal in een later stadium mogelijk ook worden omgezet tot bv maar laten we nu even zo, omdat het allemaal vrij snel moet gebeuren. Is het handig om de beheer BV te laten deelnemen in de VOF??
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag