Geplaatst: 3 december 201113 j rocro 70 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie ik ben op zoek naar vve (vereniging van eigenaren) adressen, op kvk krijg je een lijst maar daar zitten een boel andere verenigingen bij. Zijn er ook andere manieren om aan vve adressen te komen?
Geplaatst: 3 december 201113 j LittleBit 476 berichten 8 Trofeeën 41 Reputatie Adressen vve Bel ma. even naar 0165 595 710 (www.schober.nl). Die moeten dat vast kunnen leveren.
Geplaatst: 3 december 201113 j Roel J 7.7k berichten 36 Solutions 12 Trofeeën 1.5k Reputatie staan vve's dan niet ingeschreven in een specifieke sbi / branche code. dan moet je adresbestand met 1 veld uitgebreid worden en word daar ook op geselecteerd.
Geplaatst: 3 december 201113 j rocro 70 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Auteur schober heeft wel een aparte vermelding voor vereniging van eigenaren maar deze geeft slechts 3 resultaten. Ik zal ze eens bellen of ze meer kunnen doen
Geplaatst: 4 december 201113 j Sturan 8 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Bij de KVK. Vereniging van eigenaren moeten vanaf 1 januari 2010 ingeschreven staan in het handelsregister. Op de site kan je adresgegevens kopen.
Geplaatst: 4 december 201113 j Sturan 8 berichten 2 Trofeeën 0 Reputatie Mijn excuus je gaf al aan dat daar meerdere verenigingen werden aangegeven.
Geplaatst: 4 december 201113 j rocro 70 berichten 6 Trofeeën 0 Reputatie Auteur is er buiten schrober nog een andere partij die vve adressen zou kunnen aanleveren?
rocro
ik ben op zoek naar vve (vereniging van eigenaren) adressen, op kvk krijg je een lijst maar daar zitten een boel andere verenigingen bij.
Zijn er ook andere manieren om aan vve adressen te komen?