puck94 Geplaatst: 6 december 2011 puck94 3 0 Geplaatst: 6 december 2011 hallo allemaal, ik wil aankomende zomer een webshop beginnen maar ik kan niks bedenken wat ik wil verkopen. aangezien hier allemaal ondernemers rondlopen is mijn vraag waar en nu vraag naar is? ik zou graag willen weten welke producten nu populair zijn zodat ik een webshop kan beginnen. alvast bedankt Link naar reactie
0 ondernemerinspe Geplaatst: 6 december 2011 ondernemerinspe 25 0 Geplaatst: 6 december 2011 Volgens mij is er altijd wel vraag naar gratis of gemakkelijk geld? Misschien kan je daar een handeltje in beginnen? Link naar reactie
0 puck94 Geplaatst: 6 december 2011 Auteur puck94 3 0 Geplaatst: 6 december 2011 liever niet ik denk dat daar alleen maar problemen van komen ik zou graag producten willen verkopen Link naar reactie
0 Sabra Geplaatst: 6 december 2011 Sabra 1,2k 107 Geplaatst: 6 december 2011 Begin je voor de zomer, tijdens of na de zomer? Wil je een seizoensproduct verkopen? Tijdelijk? Het is een beetje vaag om dit zo te formuleren natuurlijk. Blauw Luipaard blogt Link naar reactie
0 Luuc-87 Geplaatst: 6 december 2011 Luuc-87 246 18 Geplaatst: 6 december 2011 Waar liggen je interesses? Of wil je iets gaan verkopen waar je geen verstand van hebt? Niets persoonlijks maar ik vind "ik wil een webshop beginnen" sowieso een vreemd uitgangspunt als ik eerlijk ben. Ik help mede-ondernemers graag maar hier heb ik altijd wat moeite mee. Heb je zelf al onderzoek gedaan? Site: Incassobureau particulier en bedrijf - E-mail : luuc@luuc.eu Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 6 december 2011 Joost Rietveld Moderator 21,7k 60 2019 Geplaatst: 6 december 2011 Beste Puck Deel van ondernemen is dat je ook zelf weet waar je mee begint. Nu komt het over als "ik wil ondernemen, maar geen idee waarin". Het lijkt me niet de bedoeling dat dit topic uitgroeit tot een lange lijst van ideeën waarop jij ja of nee gaat roepen. Je kunt zelf toch wel bedenken wat er allemaal te koop is en dan eens zien waar je passie ligt. Ik doe het topic op slot. Succes met je start. groet Joost HL admin DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
puck94
puck94
hallo allemaal,
ik wil aankomende zomer een webshop beginnen maar ik kan niks bedenken wat ik wil verkopen.
aangezien hier allemaal ondernemers rondlopen is mijn vraag waar en nu vraag naar is?
ik zou graag willen weten welke producten nu populair zijn zodat ik een webshop kan beginnen.
alvast bedankt
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag