Vandaag kreeg ik van een vriend te horen dat zijn broer het goed deed in handelen in aandelen. Nou ben ik 21 jaar, en heb ik zo ongeveer € 10,000 gespaard, en het leek mij best wel interessant om ook daar aan te beginnen. Maar de probleem is, ik heb er totaal geen verstand van.
Waar kan ik leren handelen in aandelen? maakt iemand zoals mij uberhaupt wel kans in dit gebied?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kurnas1
kurnas1
Hallo,
Vandaag kreeg ik van een vriend te horen dat zijn broer het goed deed in handelen in aandelen. Nou ben ik 21 jaar, en heb ik zo ongeveer € 10,000 gespaard, en het leek mij best wel interessant om ook daar aan te beginnen. Maar de probleem is, ik heb er totaal geen verstand van.
Waar kan ik leren handelen in aandelen? maakt iemand zoals mij uberhaupt wel kans in dit gebied?
Mvg,
kurnas1
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/34616-beleggen-in-aandelen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag