• 0

MAGENTO, boekhoudprogramma en vooraadbeheer

beste forumleden,

 

ik heb al een tijdje op jullie forum rondgeneusd, erg interessant! daarom heb ik me ook meteen hier aangemeld.

 

Ik ben finance manager van beroep geweest en sinds 1 jaar fulltime ondernemer van meerdere webshops.

 

mijn vraag is: wat is de beste combi als je een magento webshop hebt, een boekhoudprogramma wil en ook voorraadbeheer?

het liefste alles in 1.

 

ik heb zelf exact "online handel" voor 169 euro per maand gezien, hier zit alles in, of twinfield, 77 euro per maand.maar geen voorraadbheer.

 

wat is wil is dat de verkooporders de voorraad muteren en tevens de inkooporders de voorraad muteren.

 

wie kan mij verder helpen?

 

Ik hoor het graag!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

  • 0

ontwikkeling van een boekhoud pakket en up to date houden is behoorlijk kostbaar. Zorg er daarom voor dat je in zee gaat met een partij die ook continuïteit heeft en je voorziet van de laatste inzichten op dit gebied.

 

In mijn optiek is exact een van de partijen die de oorlog kan overleven.

 

Zelf ben ik behoorlijk tevreden over de helpdesk van exact.

Link naar reactie
  • 0

 

Ik ben met hetzelfde vraagstuk bezig.

Ook een koppeling met Magento en Boekhouding/Voorraad.

 

Het is mij opgevallen dat er een aantal koppelingen bestaan die soms nogal prijzig zijn.

 

Daarom overweeg ik het nu uit elkaar te halen:

Boekhouden: e-Boekhouden.nl met een (gratis) Magento koppeling

Voorraad en inkoop: Embedded ERP binnen Magento

 

Maar ook ik ben er nog niet definitief uit.

Link naar reactie
  • 0

@WouterHol dat was niet mijn bedoeling, ik bedoel aan te geven dat een telefoontje je niets kost.

 

Wat belangrijk is bij een keuze voor een boekhoudprogramma én voorraadbeheer, is om te weten tegen welke (on)mogelijkheden van de software je aan gaat lopen. Voor de meeste webshops kan Exact Online prima ingezet worden maar kun je ook kijken naar alternatieven zoals King, OpenERP enzovoort. Wordt het aantal verkooporders via de webshops meer en meer (ca. 20 per dag) dan kun je overwegen om met een ERP-systeem aan de slag te gaan. Je zult waarschijnlijk ook te maken krijgen met retouren (en dus creditfacturen), het afhandelen van alle betalingen (iDeal, creditcards, incasso, enzovoort). Dit lijkt me niet zo 1-2-3- te beantwoorden op dit forum, toch?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 148 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.