Ga naar inhoud

Weet iemand beurzen voor het MKB?

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Ik ben op zoek naar beurzen voor MKB bedrijven, zoals rijscholen, reisbureaus, uitzendbureaus e.d. Weet iemand daar een goed overzicht van?

Groeten,

Vincent

Featured Replies

Geplaatst:

GuiCli

Geen beurs, maar een congres:

http://www.ondernemerscongres.nl/

Ik hoop dat jij er wat aan hebt.

Guicli

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Geplaatst:

TwaBla

Er zijn wel regionale bedrijvencontactdagen en vaak doen de KvK's het één en ander. Toch is dat allemaal wat slapjes, zeker vanuit beursoptiek. Je kunt beter niet horizontaal (bedrijfsgrootte) maar wel verticaal (bedrijfssector) zoeken. Dan beland je vanzelf bij de Horecava en andersoortige vakbeurzen waar ook veel MKB komt.

Maar is wel een leuke studentenklus, om al die regionale beurzen eens in een overzichtje te zetten...

8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Bedankt voor de tips! Ik kan hier wel wat mee denk ik.

Geplaatst:

msteer

een overzicht van beursen in de rai en de mecc is te vinden op:

http://www.rai.nl/source/programma/n_zoeken.asp

Geplaatst:

XYZdotCLUB

Misschien nog een handig zoekertje voor beurzen en evenementen

Uitgebreide zoekmachine voor o.a. evenementenlocaties met bijbehorende websites.

En op deze websites kun je dan vaak een overzicht van te verwachten evenementen vinden.

en natuurlijk:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.