Ik ben bezig met het schrijven van een marketingplan voor een IT-dienstverlener. Aangekomen bij de macro-omgevingsanalyse heb ik een vraag waar jullie misschien meer van weten.
Wat zijn sociaal-culturele factoren die van invloed zijn op een IT-dienstverlener?
De rest van de DESTEP-factoren heb ik inmiddels ingevuld, enkel bij deze kan ik weinig factoren vinden die van invloed zijn op het bedrijf en niet beheersbaar zijn
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Christian J.
Christian J.
Ik ben bezig met het schrijven van een marketingplan voor een IT-dienstverlener. Aangekomen bij de macro-omgevingsanalyse heb ik een vraag waar jullie misschien meer van weten.
Wat zijn sociaal-culturele factoren die van invloed zijn op een IT-dienstverlener?
De rest van de DESTEP-factoren heb ik inmiddels ingevuld, enkel bij deze kan ik weinig factoren vinden die van invloed zijn op het bedrijf en niet beheersbaar zijn
iemand ideeën?
AX Web Services - Webdesign, Internet Database Applicaties
AX Financial Services - Administratie- en financieel advieskantoor
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag