Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Basto
Met een buitenlands bedrijf ben ik in onderhandeling over het leveren van een grote order. Tot nog toe hanteerde ik een betaal regime van xx% bij opdracht en xx% voor levering. Te betalen via overboeking.
De afnemer heeft nu een aanvraag gestuurd waarin zij om het volgende vragen/verzoeken:
- 30%deposit by T/T transfer within 30 days after signing the contract,
- 70% the rest by L/C transfer before shipment.
De percentage verdeling ben ik het niet mee eens maar dat even terzijde. De laatste termijn willen zij dus via een letter of credit. Ik weet ongeveer wat dit inhoud maar ik weet niet welke risico's hier voor mij aan vast hangen.
Via de zoekfunctie hier heb ik wel wat informatie gevonden maar niet over de risico's voor mij. Wat zouden jullie als betaalvoorwaarden hanteren?
Een van de weinige fabrikanten van ozonapparatuur in Nederland.