Ga naar inhoud

Frans Sijtsma verzint de winnende slogan :)

Geplaatst:

Manon GJ

Toch leuk om te zien dat iemand die ik op het innovatie platform HL heb leren kennen degene is die de beste spreuk verzint voor op onze waterflessen 8) Frans bedacht: Refill, Recycle, Rethink en dat zelfs zonder te weten dat het merk van de waterflesjes Retap is. We hebben via facebook input gevraagd (zie hier meer dan 200 ideeën

) en dan komt Frans met de beste, leuk!! En door 3 van de 4 juryleden uitgekozen :)

Featured Replies

Geplaatst:

P.J.

En wat is zijn prijs? Een jaar lang gratis tappen? :P

Van harte Frans! (En Manon.)

Geplaatst:

Marjan

Leuk dat je dit hier meldt en proficiat voor Frans!

Wat heeft hij gewonnen? Een fles water? ;)

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Manon GJ

• Auteur

5 waterflesjes met zijn eigen spreuk erop!

Geplaatst:

Marjan

Refill, recycle, rethink Frans en dat 5x, geweldig! ;D

maak eens een buiteling:

www.saltoadvies.nl

Geplaatst:

Ard-Sc

Een prachtige actie Manon. Heel inspirerend voorbeeld van wat je met social media kunt doen.

Een kleine blik op jouw link laat ook zien dat er diverse mooie slogans bedacht zijn. Knap dat de jury daaruit een keuze heeft weten te maken.

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Goh, ben ik eens een zeldzame dag offline ivm een proefplaatsing voor een aanbesteding in Eindhoven, kom je jezelf overal tegen 's-avonds: Twitter had ik eind van de middag al gemerkt, Facebook natuurlijk en nu een eigen topic op HL.

Zoals op diverse plekken al aangegeven: Leuke actie met naar mijn mening erg veel enthousiaste respons.

Dank voor alle felicitaties. en Manon natuurlijk vooral bedankt.

Frans

Geplaatst:

TwaBla

Zit een beetje bij te klutsen. Heb je het als mod op HL niet druk genoeg?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Neh, laatste maanden is er zo'n modmetbaard die veel werk uit handen neemt.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.