Ik heb geen bericht op het forum kunnen vinden over het volgende.
Wij hebben een VOF en de auto is gekocht op de VOF en wij betalen ieder jaar een bijtelling van 25% over de catalogusprijs incl. bpm en btw of maximaal de autokosten, in ons geval is dit lager.
Aan het einde van het jaar heb je een BTW prive correctie van 12% over de maximale autokosten van de vof.
Nu is de BTW prive correctie per 01-07-2011 gewijzigd naar 2,7% van de catalgusprijs incl. bpm en btw.
Mijn vraag: geldt deze BTW correctie van 2,7% ook over de maximale autokosten van de vof, anders wordt de bijtelling wel heel erg hoog.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bulli
bulli
Goedemorgen,
Ik heb geen bericht op het forum kunnen vinden over het volgende.
Wij hebben een VOF en de auto is gekocht op de VOF en wij betalen ieder jaar een bijtelling van 25% over de catalogusprijs incl. bpm en btw of maximaal de autokosten, in ons geval is dit lager.
Aan het einde van het jaar heb je een BTW prive correctie van 12% over de maximale autokosten van de vof.
Nu is de BTW prive correctie per 01-07-2011 gewijzigd naar 2,7% van de catalgusprijs incl. bpm en btw.
Mijn vraag: geldt deze BTW correctie van 2,7% ook over de maximale autokosten van de vof, anders wordt de bijtelling wel heel erg hoog.
Ik hoop dat iemand hierop een antwoord heeft.
Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35313-vof-en-btw-correctie-auto/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
5 antwoorden op deze vraag