Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
bas93
bas93
Beste forumleden,
Voor de uitbreiding van mijn site ben ik druk bezig met het bedenken van inkomstenbronnen.
Nu heb ik het volgende bedacht:
Bedrijven kunnen diensten/artikelen aanbieden tegen een gereduceerd tarief. Dit wordt weergegeven
als een soort 'groupon' aanbieding. De bezoekers van de website kunnen deze 'coupons' makkelijk
aanvragen door hun e-mailadres in te vullen. Hierna gaat een mailtje naar de aanvrager van de coupon
met een actiecode.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik hier het beste geld voor vragen? Mijn idee was om per aanvraag een klein bedrag
per aanvraag te rekenen, maar het aanbiedende bedrijf heeft geen enkele garantie dat deze coupon ooit gebruikt
gaat worden. Zullen bedrijven op deze manier gebruik willen maken van deze methode?
Ideeën zijn van harte welkom!
Alvast bedankt!
Bas
{mod-edit: link verwijderd, staat al in signature}
www.YourPrivateDriver.nl | Studentchauffeurs in uw eigen auto
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35502-werken-met-actiecoupons/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag