Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PeterdL
PeterdL
Ik ben Nederlander, woon in België. Ik heb een bedrijf in Nederland, sinds februari 2012; eenmanszaak.
Ik heb een VAR, een NL bedrijfs-bankrekening, btw nr, KvK nr..
Heb ik gisteren bij t-mobile geprobeerd een smartphone met abonnement aan te schaffen; gaat niet vanwege kredietwaardigheidsonderzoek.
Ik heb geen leningen, laat staan betalingsproblemen/achterstanden. Alleen een hypotheek en ook daar geen achterstanden.
Weet iemand wat het probleem kan zijn? Dat ik in België woon misschien. Als dat het is hoe los ik dat op?
Peter
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/35635-telefooncontract-voor-mobiele-telefoon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag